לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דקלומי הפניקס



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2010

מהדורת יום כיפור.


לכל מתנצלי הפייסבוק היקרים:
א.זה לא נחשב.
ב.תתנצלו בכנות
(כי בוואל זה חרטה).
ג.אולי במקום להתנצל בצורה שטחית אפשר לעשות קצת חשבון נפש ולראות מה הדברים הרעים שהיו לכם השנה ואיך אפשר לשפר לשנה הבאה...

יום כיפור בעיניי הפך ליום הצביעות...יום לפני אתה רואה איזה ערס ברחוב מקלל ועושה מה לא ופתאום ביום כיפור הוא לבוש יפה בלבן מלקק לרב את היד.

אני לא רואה על מה יש לי להתנצל לאדם כלשהו(אבל אני בטוח מעבר לכל ספק  שיש המוןןןןן דברים שאני לא זוכר או לא מודע או לא בכוונה ובמקרה שכזה אני אכן מתנצל באופן פומבי כי אין לי למי לכוון את ההתנצלות באופן ספציפי.)

אבל אם פגעתי בכם ואני מודע לזה....אז כנראה מגיע לכם ואתם יכולים ללכת לאלף אלפי עזאזלים ונתראה בבית משפט שלמעלה.

 

ובמקרה שלא הגיע לכם ואני לא מספיק נאור כדי להפנים את זה....אז סליחה מקרב לב שאיני מסוגל אפילו להבין למה לא הגיע לכם מה שאמרתי\עשיתי.

 

 

אה כן....כל השיט שכתוב פה זה לא כדי שיפי הנפש יגיבו....סתמו ת'פה ותחשבו קצת על המילים.



נכתב על ידי פניקס , 16/9/2010 15:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



A word of one man


Eve has proven itself to be a game targeting  individuals who bring negative principals and ideologies.

The game became the playground of elite who harass and make even hi-sec space a place that barely feels safe.

I joined eve to build and create just to find the game is all about destruction and the cunning of thieves and individuals of sadistic impulses.

Certain mmo's are far more succesful for realising a simple truth....people want to play without feeling frustration due to actions of others imposed onto them.

eve's industry is held ransom by the few who seek nothing but to destroy and conquer by force.

I can only hope that this letter that must be one of thousands will actually make the ccp executives give a damn.(though winning the lottery is something i think will happen first for me)

ccp has the power to make a change and show that eve is a positive game for people with honor and not individuals with such negative characters.

i will share this note with the world in hope that one day eve will become a place for me to thrive in again.

Sincerly,
.
Owner of two eve accounts.
נכתב על ידי פניקס , 4/9/2010 18:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  פניקס

בן: 38

ICQ: 233652914 

תמונה




1,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפניקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פניקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)