לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ומה קורה שנמאס מהחיים ?

סתם בלוג .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009

ממ שאלון


אף פעם לא אהבתי מישהו שאוהב אותי

אף פעם לא אירגנתי מסיבת הפתעה

אף פעם לא אכלתי פלפל חריף שלם.

אף פעם לא אמרתי למישהו "אני אוהבת אותך" מול העיניים והתכוונתי לזה.

אף פעם לא בכיתי מסרט

אף פעם לא גידלתי חתולה

אף פעם לא גידלתי כלב

אף פעם לא גילחתי את שיער הראש

אף פעם לא גנבתי

אף פעם לא דיברתי ברדיו

אף פעם לא הופעתי בטלווזיה

אף פעם לא הזדייינתי.

אף פעם לא החלקתי על הקרח

אף פעם לא היה לי גיטרה חשמלית

אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית

אף פעם לא היה לי גשר

אף פעם לא היה לי נכשל בתעודה

אף פעם לא עקרו לי שן

אף פעם לא היה לי פלאפון משוכלל.

אף פעם לא היו לי 2 שטרות של 200 בארנק

אף פעם לא הייתי במוסד לחולי נפש.

אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל

אף פעם לא הייתי בניו יורק

אף פעם לא הייתי בן 18.

אף פעם לא הייתי הכי יפה

אף פעם לא הייתי ער כל הלילה

אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת.

אף פעם לא הצלחתי לתפוס זבוב בידיים.

אף פעם לא השתכרתי

אף פעם לא השתתפתי בתחרות כשרונות צעירים

אף פעם לא התאהבתי וירטואלית

אף פעם לא התגשמה לי משאלה שבקשתי כשכיביתי נרות יומולדת

אף פעם לא התלהבתי יותר מדי מהציורים של עצמי

אף פעם לא התמדתי ללכת למכון

אף פעם לא התנשקתי צרפתית

אף פעם לא התנשקתי עם מישהו מעל גיל 18.

אף פעם לא התנשקתי בגשם

אף פעם לא התנשקתי על קיר

אף פעם לא התפרסמתי בזכות כישרון

אף פעם לא חייתי את היום "הכי טוב בחיים"

אף פעם לא חתכתי את עצמי (בכוונה)

אף פעם לא טעמתי חומוס.

אף פעם לא ירדתי יותר מ5 קילו בדיאטה

אף פעם לא ישנתי בפארק.

אף פעם לא למדתי לקרוא תווים

אף פעם לא לקחתי גלולות למניעת הריון.

אף פעם לא ניסיתי סמים

אף פעם לא נהגתי במכונית.

אף פעם לא ניסתי להתאבד.

אף פעם לא ניפגשתי עם אנשים מהאינטרנט

אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר

אף פעם לא נסעתי באוטובוס

אף פעם לא נסעתי במשאית

אף פעם לא נסעתי בכדור פורח

אף פעם לא הייתי בכותל.

אף פעם לא הייתי בחרמון

אף פעם לא נעלתי קרוקס.

אף פעם לא נשכבתי על הכביש.

אף פעם לא נשרפתי מהשמש.

אף פעם לא סמכתי על זכר.

אף פעם לא עליתי לגג של הבית שלי.

אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי.

אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה.

אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכול.

אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית.

אף פעם לא עשיתי רשימה ממש ממש ארוכה.

אף פעם לא עשיתי שעווה.

אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי.

אף פעם לא קיבלתי נשיקה מאימו.

אף פעם לא קיללתי את אמא שלי מול הפרצוף שלה.

אף פעם לא קיללתי את ההורים שלי מול הפרצוץ שלהם

אף פעם לא ראיתי שלג יורד

אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי משפחה.

אף פעם לא רציתי משהו שאין לי

אף פעם לא שברתי עצם

אף פעם לא שברתי שן

אף פעם לא שכחתי לשים דאודורנט לבצפר

אף פעם לא שחכתי לשים חזיה לבצפר

אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני

אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת.

אף פעם לא ידעתי לומר "זין" ביפנית.

אף פעם לא הייתי מצחיק.

אף פעם לא הייתה לי תעודת הצטיינות.

אף פעם לא ניצחתי בשלב הבנוני של שולה מקשים.

אף פעם לא שמתי עדשות.

אף פעם לא עשיתי קמפינג ביער.

אף פעם לא קראתי את כל העיתון בבוקר.

אף פעם הסוללה של האמפי שלי החזיקה יותר מיום.

אף פעם לא התנשקתי בגלל "אמת או חובה".

אף פעם לא בכיתי בגלל ספר. 

אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי.

אף פעם לא איחרתי לבצפר.

אף פעם לא איחרתי לבצפר ביותר משעה.

אף פעם לא העלתי קטע ליוטיוב.

אף פעם לא הסרטתי את עצמי.

אף פעם לא קניתי משהו שעלה יותר מ1,000 ש"ח.

אף פעם לא צילמתי סרט.

אף פעם לא אהבתי את עצמי.

אף פעם לא התנשקתי יותר משעתיים.

אף פעם לא אהבתי גמבה

אף פעם לא אהבתי פלפל

אף פעם לא אהבתי חציל

אף פעם לא עשיתי קניות ב1,000 ש"ח.

אף פעם לא הייתה לי מסך פלזמה בחדר.

אף פעם לא רציתי למות.

אף פעם לא התנשקתי עם קרח.

אף פעם לא אכלתי לבד קופסת אוראו.

אף פעם לא דיברתי כל הלילה במסנג'ר.

אף פעם לא דיברתי כל הלילה בטלפון

אף פעם לא הפתעתי מישהו בנשיקה.

אף פעם לא הייתי באילת.

אף פעם לא טסתי.

אף פעם לא עשיתי אורגיה.

אף פעם לא עשיתי את זה בשירותים של ארומה.

אף פעם לא ישנתי עם אחי הקטן

אף פעם לא שמעתי את כל השירים שיש לי במחשב על פלייליסט אחד.

אף פעם לא כתבתי שיר.

אף פעם לא עישנתי.

נכתב על ידי עגבניה , 15/8/2009 00:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  עגבניה

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעגבניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עגבניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)