לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hey There Delilah.......


ילדונת בת 17, מרגישה רק בתחילת הדרך. מספרת על איך שדברים סובבים בשבילה בעולם, לא תמיד אוהבת אז זה. תכירו. אני תמיד קולעת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

לאהוב אותה...


לאהוב אותה זה שהבטן מתמלאת פרפרים כשהשם שלה עולה על צג הפלאפון

לאהוב אותה זה להסניף את השיער שלה אחרי מקלחת, ולהאמין שלא השמפו עושה את הריח כל כך טוב

לאהוב אותה זה להתגעגע גם כשהיא מחבקת אותך צמוד

לאהוב אותה זה להסתכל עליה ישנה במשך דקות ארוכות ולחייך חיוך בלב

לאהוב אותה זה להבין אחד את השנייה גם בלי לדבר, במיוחד בלי לדבר

לאהוב אותה זה להעניק לדברים הקשורים בה מעמד מיוחד, נעלה

לאהוב אותה זה לרצות להיות קרוב נפשית ופיזית בכל רגע ורגע, עדיף כמה שיותר מוקדם

לאהוב אותה זה להיות שם בשבילה בכל מצב ובלי תנאים

לאהוב אותה זה לאהוב את הפאקים הקטנים שלה הייחודיים לה

לאהוב אותה זה לשמור הודעות SMS שלה, גם אם לא רשום בהם משהו חשוב

לאהוב אותה זה לא להרדם בלילה, כי המציאות טובה מהחלום לאהוב אותה זה לשרבט את השם שלה בלי לשים לב על ניירות אקראיים

לאהוב אותה זה להתחבק חזק חזק, עד שאין הבדל בין פעימת לב שלי לשלה, ולחרוט את הרגע בזכרון

לאהוב אותה זה להתרגש ששיר הקשור אליה מושמע ברדיו...

 

 

אני רק רוצה לציין שלא אני כתבתי את הקטע הזה

 

נכתב על ידי wackogirl , 10/5/2008 19:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי ב-1/7/2009 22:15
 



רחוקה.


אפשר לחשוב שגעגוע לא קיים, ולא יהיה קיים, ויעלם ככה יום בהיר אחד.

 

לפעמים אתה כזה עקשן.

אני לא אומרת שאני צודקת. אני אומרת שאתה עקשן ולא מוכן לחשוב קצת מחוץ למלבן.

 

בכל מקרה,

נמאס לי גם ככה. סיימתי עם זה..והכי חשוב- אתה החלטת שאתה רוצה לסיים את זה.

 

סבבה.

נתראה עוד חודשיים כשאני יגיע לארץ.

 

נכתב על ידי wackogirl , 1/5/2008 04:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי ב-11/5/2008 23:00
 





כינוי:  wackogirl

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwackogirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wackogirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)