לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WTF?Yep Its My Life


לפרוץ את כל מה שגובל את רצוננו, להלחם על מעמד שווה, לעולם לא יכבו את היצר.

Avatarכינוי:  אממ.. חן =]

בת: 30

ICQ: 310645666 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אז ככה


אני מתכוונת לפרוש

נמאס לי מהבלוג הזה

מכמה סיבות

1. נמאס מישרא

2.אני לא מרגישה כבר בנוח לכתוב בבלוג הזה בגלל כמה אנשים

3. הפוסטים הישנים מזכירים לי הרבה דברים שאני רוצה לשכוח מהם

אז יש לי כמה אפשרויות

אני מוחקת את הבלוג הזה ופותחת חדש

או

אני מוחקת את הבלוג הזה ועוזבת עד לפעם הבאה את ישרא

או

אני משאירה את הבלוג הזה סתם אבל אני פשוט לא יכתוב בו שוב

 

בנתיים אין לי מושג באיזה אפשרות לבחור :S

אני כבר יראה מה אני יבחר

 

THE END

[לא סוף כל כך טוב{לבלוג לפחות} אבל לא כל סוף הוא סוף טוב]

נכתב על ידי אממ.. חן =] , 26/10/2007 19:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספירושש =] ב-4/11/2007 23:15
 



נאממ אין לי כותרת \:


הרבה זמן לא עידכנתי

אין מחשב המצב קשה.. צריך לשרוד עם מחשב של אחי

בכל מיקרה

בתור התחלה זה הפוסט ה102 שלי D:

 

אממ היה לי סופ שבוע מוזר..

נתחיל שביום חמישי קרה לי דבר הזוי..

ידיד שלי בא לבקר אצלי בבצפר כי לא כמו הרבה ילדים לי אין שביתה!

אז פגשתי אותו ודיברתי איתו וסיפרתי לו כזה שחבר שלי ניפרד מימני וזה ואז קרה דבר מוזר

הוא שאל עם אני רוצה להיות איתו.

הייתי קצת[הרבה] בשוק מזה

בהתחלה אפילו לא קלטתי מה הוא אומר לי [אני ילדה מטומטמת זה לא חדש לכם]

ואז חברה שלי הייתה צריכה להסביר לי

בכל מיקרה העיניין נגמר בזה שהוא התקשר לבית שלי ושאמרתי לו שאני לא רוצה

 

יום שישי היה יום הולדת לנסטיה D:

אני לא ממש מכירה אותה [טוב אני לא מכירה אותה בכלל] אבל היא נראת ממש חמודה ונחמדה^^

והיינו בפארק פרס והיה מצחיק וכייף ושתיתי קצת[אין לי מושג בכלל כמה שתיתי בטח לא הרבה]

בכל מיקרה קרה עוד דברים שאני לא ממש רוצה לדבר עליהם

אבל בכללי היה כייף^^

 

ועכשיו אני צריכה להתכונן למבחן בהיסטוריה

אין לי עצביים לזה! וכואב לי הראש קצת -___-

תאחלו לי בהצלחה D:

נכתב על ידי אממ.. חן =] , 20/10/2007 12:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אממ.. חן =] ב-24/10/2007 16:57
 



אז מי עברה את המיונים?


אני!

עברתי את המיונים!

אני לא מאמינה

אני הילדה שהדרכה הראשונה שלה עברה בגימגומים

והדרכה השנייה שלה יצא עם הרבה פשלות

ורק ההדרכה השלישית שלה יצאה נורמלית[וגם זה לא בטוח]

אני הילדה שבהתחלה לא שמו לב לקיומה ורק בסוף נפתחתי

אני אותה ילדה שקיבלה את התפקיד אחראית ביטחון ועד היום ניצן לא סולח לי על מה שעשיתי לו XD

אני שאין לה ביטחון בהדרכות ושלא יודעת בקושי איך להסביר למישהו איך מגיעים לכביש הראשי

אני ולא אחרת הצלחתי לעבור את המיונים ולהדריך באשכול הפשצים! D:

וכל מה שנותר לי להגיד זה פאק אני לא מאמינה שהתקבלתי!

ואני הדרכתי במיונים על אנימה! XD

זה היה קצת מפדח ומצחיק אבל אמרו לי להדריך על כל מה שאני רוצה

אז הדרכתי על משהו שאני הכי אוהבת וזה אנימה D:

והבאתי להם מנגה שיראו ותמונות ובובה של קיו מפרוטס באסקט!

טוב בכל מיקרה התקבלתי ומחר יש מפגש בקשר לזה

רואה ודים התקבלתי!

מה תגיד על זה?!

ומה תגיד על זה שאני סופ סוף מעדכנת?! XP

 

אז הפסוט הזה משוויץ פה על זה שעברתי את המיונים לא כמו אנשים אחרים

שנדפקו וקיבלו תפקידים כמו להדריך בבצפר לחרשים [ואיך הם הולכים לעשות את זה אני לא יודעת]

 

עכשיו אני זזה להשלים שעות שינה שאין לי

 

נאמ חן [שעכשיו היא מדריכה באשכול הפשצים!D:]

נכתב על ידי אממ.. חן =] , 15/10/2007 21:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אממ.. חן =] ב-20/10/2007 12:20
 



לדף הבא
דפים:  

5,103
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאממ.. חן =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אממ.. חן =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)