לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצילו


מה קורה לאדם כשהאוקיינוס קורא לו?

Avatarכינוי:  צילי לבנדר

בת: 43

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אובססט ווית' הים.


אז אתה המרצה שלי. אז מה? הסמסטר נגמר, עשיתי את המבחן. זהו. מה עוד?

 

אז סמסטר שלם הייתי צריכה לשבת מולך, להקשיב למה שלימדת, להשתתף כדי שתדע שאני קיימת, לקבל בהבנה ציונים לא משהו. מה ששיגע אותי היו המבטים שלך, שכאילו היו נתקעים עליי. כל מבט כזה היה עושה לי חשק לצעוק לך - אני פה! קח אותי!

מה אתם יודעים? K עיניים כחולות, קראתי לך. סתם משחק שכזה. משחק של אובססיה.

 

אני תמיד אומרת, מי שלא מנסה לא מצליח. אז ניסיתי, "אני דלוקה עליך סמסטר שלם, זה מספיק בוטה כדי שתחזיר תשובה?". וחבל שאתה מסרב בתוקף, כי רק רציתי ערב כדי ללמד אותך מה שאני יודעת ואני יודעת המון...

 

חבל שגברים לא לוקחים מה שיושב מולם, באמת חבל. עכשיו תראה מה עשית!

 

אני חוזרת עכשיו כדי לשפוך אגרסיות. כי מה אחרת?

נכתב על ידי צילי לבנדר , 6/7/2008 15:19   בקטגוריות אובססיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





469
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצילי לבנדר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צילי לבנדר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)