לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוביוס


Some of this actually happened

Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  almog.rubin2 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2021

אין כשל הסברה


כי איך אפשר להסביר לעולם שזה צודק לפתוח מלחמה כי זו הדרך של ראש הממשלה להישאר בשלטון

ראש הממשלה דאג שהשטח יבער כדי שמפלגות ימניות לא יוכלו לחבור למפלגות מהשמאל ובכך הוא אחראי באופן ישיר לרצח של עשרות ילדים, ישראלים ופלסטינים

עשרות אזרחים עם חרדות לכל החיים

אלפי פצועים

בשביל להישאר בשלטון

נכתב על ידי , 17/5/2021 04:15  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fake Fairy ב-16/10/2022 06:43
 



תסמונת המתחזה


ההרגשה הזו שמחר הולכים לפטר אותך
נכתב על ידי , 5/5/2021 00:15  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MyonlySunshine:) ב-9/5/2021 22:05
 



לא בני אותו עם אנחנו


למי שלא מכיר את הרפרנס, ירון לונדון הביע את דעתו על האסון במירון
"אינני עצוב כי אנחנו לא בני אותו עם, מבחינתי זה כמו אסון שקרה בסין"

אני כמעט מסכים עם המשפט הזה מכיוון שאני עצוב גם אם אני שומע על אסון בסין, אני עצוב בגלל מה שקורה כרגע בהודו ואני עצוב בגלל שיש שרפות ביערות האמאזונס
וזה פחות או יותר אותו עצב

 

אבל אני מסכים עם ירון לונדון שאנחנו לא אותו עם

זו לא התרבות שלי, הם לא דוברים את שפתי, הם לא כואבים את כאביי, הם לא מגינים על ילדיי

אני אהיה מאוד עצוב אם ילדיי יתחתנו עם חרדים (או כל פנאט דתי לצורך העניין) וארגיש יותר טוב אם יבחרו להיות עם פחות או יותר כל אחד אחר או אחרת בעולם

נכתב על ידי , 3/5/2021 20:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Piccolo ב-4/5/2021 12:16
 





260,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPiccolo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Piccolo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)