לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוביוס


Some of this actually happened

Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  almog.rubin2 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אנו מכריזים בזאת על העברת הלפיד!


החוקים.
א. לפיד. חייבים לקרוא לזה "העברת הלפיד". העברת השרביט נשמע גיי.
ב. לפיד. חייבים לקרוא לזה "העברת הלפיד". העברת השרביט נשמע גיי.
ג. צריך לכתוב כמה שיותר משפטים שאתם פשוט בטוחים שאנשים משקרים לכם, כמו "מה, בכלל לא למדתי למבחן הזה" או "סיינפלד טוב מחברים".
ד. רצוי להשמיץ את נענע



(לפיד! לא שרביט. מי שלא מסכים, אני לא מרשה לו לגעת בלפיד שלי)
אני מעביר את הלפיד ל...
1. בגלל שהיא ביקשה כ"כ יפה ואמרה שהיא תתפשט אם הלפיד יעבור אליה, תחי נענע!
2. היא קוצנית, היא שקרנית, המעריצה הכי שרופה (בגלל הלפיד, כן?) של אנטיגונה.... קישקשתה!!!
3. טוב נו, וגם מטילדה ...
4. הקורא המושבע, האחד, היחיד אתה!!!

מי שרוצה לעשות פוסט שיקשר לכאן או שיכתוב בתגובות ואני פשוט אוסיף אותו לרשימה אף אחד לא ידע שהוא לא היה ברשימה המקורית. באמא שלי. רק דיבור, בוא שניה.


פיקולו.
נכתב על ידי , 18/4/2010 02:15  
1961 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HJSAwfxMiW ב-27/11/2014 12:57



260,948
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPiccolo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Piccolo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)