לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המאגר!!

ספר שלנו, ספר יקר אתה הרי יודע שתמיד נאהב אותך יותר מכל דבר. ספר שלנו ספר חביב, אתה יודע שתמיד נאהב אותך גם אם לפעמים אתה לא כזה מגניב. ספר שלנו אתה שלנו חבר כל כך יקר, תמיד ננצור אותך בלב - אותך - המאגר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הנה אני פה!!


חח שנים שלא הייתי פה.

התפלאתי שבכלל זכרתי את הסיסמה.

 

פשוט הייתי בבלוגי הקט, והסתכלתי לי ברשימות, נכנסתי לכל אלה שלא הייתי בהם הרבה זמן.

זה היה הראשון ברשימה.

 

אז הנה אני פה.

 

מישהו בכלל נכנס לפה?

 

אממ נשיקות חח

 

קורי תתחיל לעדכן

נכתב על ידי קורי ולי-קור , 15/4/2005 12:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קורי ולי-קור

מין: נקבה




586

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורי ולי-קור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורי ולי-קור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)