לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


You can't see me now because I've gone inside.

כינוי:  55.7

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


זה לא שאסור לי לטעות, זה רק כשאני נופלת על התחת האשמה נופלת עלי, וזה לא שאני עוברת קשיים לבד, זאת רק אני שסוחבת את האחריות

זה לא שאין לי אף אחד, זה שאני בורחת למקומות משלי ששם כולם נמצאים, וזה לא שאין לי חברים, זה שכולם עסוקים בטעויות של עצמם

ברור לי שהתקופה הזו "יוצאת מן הכלל". היא מדכאת אותי מכל הבטיה ואני לא יכולה לחכות שיפתח פרק חדש בחיים שלי. , אני רק מחכה לרגע לצאת החוצה

אז מה אני רוצה

אני רוצה לתקן את עצמי

להיות יפה ומחודשת

להסתכל במראה ולהתאהב

למשוך עפרון שחור מעל העין, 

לתפוס שיער בקליפס קטן

להסתובב על בטן ריקה ולשמוע את המים בחוץ

להריח ריח עצוב

לבכות ללבוש בגדים מדהימים

למצוא את עצמי

לחבק להרגיש זרועות חזקות עוטפות אותי

אומרות לי שהכל בסדר

הן אוהבות אותי

נכתב על ידי 55.7 , 23/8/2008 01:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום חמישי


אכלתי היום:

 

עגבניה

כפית וחצי קוטג' 5%

 פתיתים

ביצה קשה

כוס קפה

 

אני עדיין לא קולטת את מה שאבא שלי אמר לי

"אז את יושבת כל הלילה ואוכלת הא?"

"סליחה?! מה?!"

"את יושבת כל הלילה ואוכלת ואת אפילו לא מודעת לזה זה עצוב"

כמו שאמרתי

כל מה שאני זה מספר ורגשות אשם

אני אתן לך המון לילות של מחשבה ורגשות אשם

אני אגרום לך לסבול על מה שאמרת

כי כשאני אראה כאילו המוות הפך להיות החבר הכי טוב שלי,

ושהגוף שלי ידקור לך בלב

זאת תהיה האמרה הלא מוצדקת והגסה שלך

שמישירה מבט לתוך עניך

נכתב על ידי 55.7 , 21/8/2008 19:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיניתי את השם


כי זה כל מה שאני מרגישה עכשיו

לא מרגישה יפה,

לא מרגישה מיוחדת,

לא מרגישה חכמה,

אני מרגישה שאיבדתי את האשיות שלי

וזה כל מה שנשאר לי

מספרים

גרמים..קלוריות..שעות..ימים..הקילואים על המשקל

וזה כל מה שאני

 

אתמול /יום רביעי

 

אורז+ כף קטשופ

כף עוף מפורק בלי עור

אייס ארומה דיאט 104 קל'

נכתב על ידי 55.7 , 21/8/2008 02:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שני


אני כל כך מצטערת שאני לא מגיבה כאן בשותף, ושאני לא מגיבה בבלוגים שלכן

בתקופה הקרובה אני לא יכולה להתחייב לזה שאני אכנס לפה כי יש כל כך הרבה דברים

ואנשים שצריכים אותי

 

תקופה כל כך...רעה, כן

אני שונאת לומר את זה את המילה הזאת כי היא כאילו מאשרת לי את הרגשות שלי ועושה לי מזל רע

מבחינה כלכלית אין לי בעיה

אבל נפשית, וואו

כבר הרבה זמן שלא הזנחתי את עצמי ככה, אני אוהבת להיות מיוחדת

להראות טוב שכל העיניים יפנו אלי כשאני נכנסת לחדר

ועכשיו אני כמו..רוח. לא מתאמצת לא אוהבת שום דבר שעולה לי על הגוף

לא אוהבת להסתכל במראה ולראות בנות אחרות

אבל זה בסדר כי אני אהיה רזה אני לא מוותרת לעולם ואני לא אוותר לעולם

ואני בדרך לשם

אני פשוט מרגישה נורא ברגע זה ובכלל

אבל הכל יהיה בסדר ויסתדר בימים הקרובים.

אני אטפל בעצמי ואתחילא ת השנה עם כוחות ומראה חדש

אני חייבת את זה לעצמי

כי אם לא,

אני פשוט אתפורר לחתיכות

נכתב על ידי 55.7 , 18/8/2008 22:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,143

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל55.7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 55.7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)