לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

¥JIMMY LA BLOG¥


פה מתקיים טקס זין חוקי ורשמי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

זה נכון


הדבר השני שהיה באסטרולוגיה זה נכון חלקית וזה היה די צפוי האמת...

זה ממש מבאס כי הסיכויים שיצא מזה משהו הם די נמוכים

ואני רוצה שיצא מזה משהו...

אבל החיים קשים אוף \:

נכתב על ידי , 19/1/2009 23:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צמרמורת


אני יודע שאני תכננתי לא לכתוב פה במשך הרבה זמן

אבל קרה משהו שלא יכולתי לא לשים פה

היום בדיוק לפני 5 דקות אני נכנס כזה למחשב ובודק מה האסטרולוגיה שלי

וככה היה כתוב:

 

בתקופה הקרובה יעלו בראשך מחשבות רבות על חייך ועל ההחלטות שעשית שמהלכם.

ישנה תחושה של החמצה ורצון לשינויים.

 

 אדם נהדר מאוד מעוניין בך, אך לך אין שום עניין בו.

 כדאי לנסות ולהסביר לו את רגשותיך בצורה שלא תפגע בו.

 כדאי לנסות ולהיות ידידים, זה בהחלט יכול להיות נחמד.

 

באותו רגע כולי קיבלתי צמרמורת כי הראשון זה בדיוק מה שקורה לי השבוע וזה בדיוק מה שכתבתי בפוסט הקודם!

כולי בבאסה בגלל שאני נותן לחיים לעבור לידי

ובקשר לשני זה גם נכון ואני מעדיף לשמור את זה לעצמי ואני ישתדל להזהר..

אני אומר לכם זה כאילו עוקבים אחריי ואז כותבים את זה באינטרנט.. מפחיד..

נכתב על ידי , 16/1/2009 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונא אותה


אוף איזה שעמום

יום אחרי יום עובר וכלום

כואב לי שכל הזמן הזה מתבזבז כאילו כל יום שהיה כבר לא יחזור

וכל הימים שלי נראים פחות או יותר אותו דבר.. בא לי לעשות משהו

משהו מענין, איזה תחום שיעסיק אותי במקום לשבת בבית ולגרבץ ומרוב שעמום

להדרדר לרמה כזאת שאני מעדכן את הבלוג המסריח הזה.


בא לי לעשות משהו שימלא לא את החלל הריק הזה

לא יודע אולי אני צריך אהבה

מישהי לחורף שתחמם אותי או משהו כזה

מה שזה לא יהיה זה מדי פעם מבאס אותי וזה חרא להיות מבואס

אולי אני נשמע רגשני אבל תכלס במקום להגיד את זה לכל בנאדאם שני ברשימה שלי במסן

אני פשוט אומר את זה פה פעם אחת..

 

גם הלימודים, אני לא מבין למה צריך את זה.. בשביל תעודה מסכנה שנקבל אחרי 12 שנה של בעיות

ביזבוז זמן, ומריבות עם ההורים

זה לא שתלכו ברחוב ותשאלו אנשים מה משוואת המעגל של המנורה פה וזה הורג אותי..

 

מקווה שאני לא ימשיך לכתוב פה כי עוד לא הגעתי לרמה כזאת של חוסר מעש XD

Wish me Luck..

 

 

נ.ב.

שמתי לב שהיתי ממש תמים בעבר.. היו זמנים חח

כיף להזכר בזה אבל אני כבר בנאדאם אחר אני חושב..

 

נכתב על ידי , 14/1/2009 22:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 470591685 

תמונה




3,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לboring_amit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על boring_amit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)