לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


All end peter good,and if not good indication is not the end

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 296163080 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

חיוך .


חיוך אחד גדול.

כע , זה מה שתקוע לי על הפרצוף כבר איזה חצי שעה טובה .

ואל תשאלו אותי למה , כי אני לא יודעת !

 

הרבה צחוקים , הרבה יציאות , הרבה כיף ,

והעיקר הרבה אופטמיות .

זה מה שהולך להיות בחופש הזה בעז"ה .

 

 

" בצעד ראשון אל החיים

בתפילה שאיננה נגמרת

 בלי לאסוף הרבה מילים

שתיקתי הכל אומרת

 

להוציא מתוק ממר

 לא לבכות על העבר

 בחיוך, באהבה

נתחבר אל התקווה "

 

 

 

 

לא משנה מה יהיה , בעז"ה אני אהיה רק שמחה .

ושכל החראות הקטנים , יקפצו לי P:

 

 

 

הייתי היום בים עם הסתומים , היה הכי כיף בעולם .

אני אוהבת אותכם 3>

 

ודרלינג , את כל כך חסרה לי : (

 

 

 

יאלה גווד לילה .

 

 

 

 

יאיאיא (:

נכתב על ידי , 15/7/2008 23:12  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-10/2/2009 20:23
 



טעיתי .


אותו סיפור , פעמיים .

אני לא מצליחה כבר לסבול את זה , לא מצליחה לסבול את ההרגשה המפגרת הזאת .
שניהם איכזבו אותי כמו לודעת מה , שניהם פגעו בי .

אני כבר לודעת מה לחשוב על מי , כל יום אני מגלה משהו אחר .
אנשים שחשבתי שאני מכירה , מסתבר שלא .

כשאמרתי לו שאני מכירה אותו אז כנראה שטעיתי .
באמת חשבתי שהשלוש מילים האלה שהוא אמר כן היו אמיתיות , שהוא כן מתכוון לזה .
חשבתי שיקרה משהו , שהנשיקה הזאת איתו תוביל לאנשהו .
אבל לא , טעיתי .
הוא סתם שיקר לי כנראה , כמו השני .

פתאום אני מגלה שאת שניהם אני לא מכירה .

בא לי רק פעם אחת להכיר מישהו שלא יאכזב אותי , זהו .

מישהו שאפחד מכולם פה לא מכיר , מישהו שלא יהיה קשור לאחד הסיפורים שהיו לי .

לא רוצה להכיר את החבר של ההוא כמו תמיד , פשוט לא רוצה .

רוצה להכיר מישהו חדש , מישהו אמיתי .

נכתב על ידי , 13/7/2008 00:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תיתוש. ב-14/7/2008 15:47
 



לפני בדיוק שנה .


לפני שנה , בדיוק באותו תאריך בדיוק בשעה הזאת ,

הייתי הכי מאושרת בעולם .

חשבתי שמה שציפיתי אליו כל כך הרבה זמן סוף סוף התגשם .

חח תשאלו את הכחולה איך הייתי .

ט'חח זה היה פתאטי לגמרי .

 

ועכשיו שנה אחרי זה ,

כבר לא מצפה לשומדבר שבא ממנו ,

ואני בכל זאת מאושרת ב"ה .

חח איך הזמן טס .

 

 

כחולה קרקר ופלוצה היה כיף איתכן בעיר .

התגעגעתי ><

אוהבת אותכן 3>

 

שימרה , אני מתגעגעת אליך .

 

ייאלה ליילה גווד .

 

 



חח הייתי חייבת לשים תמונה מלפני שנה .

נכתב על ידי , 6/7/2008 02:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אור :]] ב-12/7/2008 23:44
 





10,554
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנצ'וצ'י (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנצ'וצ'י (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)