לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם הרפתקאה אחת גדולה..




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

עברו ימים....


אווו...

כמה זמן לא כתבתי פה... חודשיים... הזמן ממש ממש טס..

 

העבודה עם אביה הולכת ונמשכת.. היא הולכת וגודלת! ממש מתוקה, אני מאוד מאוד מתגעגעת לאחינועם, לא לראות אותה, להיות איתה, לחבק אותה, לראות אותה צוחקת ואוכלת (הכי כייף היה לראות אותה עושה שטויות) ועכשיו יש לה בת דודה קטנה.  

 

לצערי הפסקתי לחודש את הריקודים, הייתי צריכה הפסקה, אבל אתמול חזרתי, היה לי כייף לראות את כולם, שיר, שיר הקטנה, הגר אחותי, אסף, מילאן, אורי מירה, אורלי וכל שאר האנשים שכייף תמיד לראות אותם ומחבקים ואוהבים.

 

ענבל נסעה לחודש לחופש.. זאת תקופה קשה בשבילי אבל גם מין תקופת ניסיון על איך אני מתמודדת בלי הטיפול שלי עכשיו.

לא קל.. תקופה ממש לא פשוטה.

 

ההורים חוזרים ביום שישי הקרוב... הכל הולך להשתנות...... מקווה רק לטוב..

************

 

אורית שלי, תודה תודה תודה תודה תודה תודה על מי שאת!!!!!

 

 

שיהיה לכם יום מקסים, אני אשתדל לכתוב בקרוב.

אוהבת,

מיכלי

 

נ.ב

יום שני ב 21:00 ערוץ 10 גמר לרדת בגדול!!! תראו אני יהיה שם! (בקהל!)

:-)

 

 

נכתב על ידי מיכלי מיקמיק , 12/8/2007 10:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מיכלי מיקמיק

בת: 39

Yahoo:   




628
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכלי מיקמיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכלי מיקמיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)