לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Inaudible Melodies


אדם הוא יציר הנסיבות.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2013

סוף שהוא גם התחלה וגם מה שביניהם


לפעמים אני רוצה למות שם

לטוב או לרע

הלוואי ויכולתי לחיות ככה

ואם לרגע נהיה כנים הבחירה שלי להמשיך אולי לא נובעת משיקולים אידיאולוגים

או מוסריים

ואני לא באמת אקטיביסטית

לא בטוחה שאני בכלל אדם טוב

אולי הבחירה שלי נובעת מהתמכרות להרגשה

הרגשה של ביחד

ושל אהבה

ושל להיות מוקפת גם באנשים שאני אוהבת וגם באנשים שבכלל לא

ולרכל עליהם ולאמץ אותם אל חיקי

ובעיקר להיות מוקפת בהם תמיד

אף פעם לא לבד

אף פעם לא בורחת

ועכשיו זה נגמר ועוד שנייה אני מתחילה מחדש במקום אחר

ואולי זה לא באמת נגמר אלא רק משתהה לקצת זמן

ותופס פנים אחרות

בדיוק כמוני

ממש בדיוק

והלוואי ויכולתי להיות בת 19 בקומונה מחורבנת עם אנשים מכל הגוונים לנצח

אולי עוד קצת זמן שם יהפוך אותי לאידיאולוגית

או מוסרית

ואצליח להיות אקטיביסטית אמיתית

ואולי אדם שהוא קצת טוב.

אני נפרדת בהשלמה ובפחד מעצמי

עכשיו יש לי חצי שנה להתגבר על זה.

נכתב על ידי , 24/5/2013 23:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Lilo ב-9/6/2013 19:27
 





8,021
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLital S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lital S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)