לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my_life;]


אממ..קוראים אותי קורל/קורלהלה/קורקינט/זלי/בזלי/זללי/קוקי/קוקה/קוקיה נוו מה שבלכםם:] תעשו חיים הכי חשובב=]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

חוץ ממך..


 

הכל כל כך חשוך לי
אולי זה גיל ההתבגרות או חארטה משוו

מה שבטוח

הלב שלי עובד יותר קשה.

 

לא התכוונתי כך להעלם,
בעצם התכוונתי לארגן ביקור הולם
ואז נתקפתי היסוסים, פעמונים מצלצלים

מצד אחד אני שואלת למה להכחיש?
צריך לדעת לא לשכח להרגיש
מצד שני מה שעניתי בהתחלה,
התכוונתי לכל מילה.

חוץ ממך, יש לי הכל
אין כלום כשאתה פה.
חוץ ממך, יש לי הכל
אין כלום כשאתה פה.

אתה אומר שבסך הכל אתה טיפוס אמין,
ושאין לי מה לדאוג ושתמיד אתה תהיה זמין
תאר לעצמך שהדילמה לא כזאת פשוטה
ועל אף שהפיתוי גדול והוא גדול אני לא רוצה,
להרגיש איתך תלויה וחוץ ממך שלא יהיה דבר,
לא רוצה לא לרצות,לא לצאת לא לעשות דבר...
רק לחטט בתוך מחשבותי,
ולדמיין אותך בא אלי...

חוץ ממך, יש לי הכל...אין לי כלום.

 

המון זמן לא עידכנתי פה

לא ממש יש לי זמן לזה, ענתיי..אני מצטערתת שלא היה לי זמןןן חחח

 סביר להניח שיש הרבה דברים חדשים

אבל אני בטוח לא זוכרת אפילו רבע מהם אז אני פשוט לא אכתוב פה על שום דבר ספציפי

 

חזרתי היום  מהיום הולדת של הידיד הכי טוב שלי

התאכזבתי!

אני מצטערת שאני אומרת אבל ככה הרגשתי, כל הסיטואציה לא עשתה לי טוב.

 

החלטתי להשקיע זמן ומחשבה במה שיש לי כבר

וזה באמת מה שאני עושה

 

נ.ב

מקווה שגם אתם רואים האח הגדול כי זה פשוט גאוני חחח

התמכרתי!@#$%

 

 

 

נכתב על ידי , 14/11/2008 13:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




2,316
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לק-ו-ר-ל-ה:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ק-ו-ר-ל-ה:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)