לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*what a shame, the poor groom’’s bride is a whore*


תקראו ואז תשפטו (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מצחיק [=


אחרי ריב קל.

הוא: בואי לפה.
אני:לא.
הוא:בואי
אני:לא רוצה
הוא:למה?
אני:ככה.סתם.
הוא:כי את מפחדת?
אני:ש..?
הוא:אני ינשק אותך?
אני:לא.
הוא:את כן
אני:אני לא. מה מפחיד בזה?
הוא:זה לא מפחיד.
אני:נו אז מה אתה רוצה?
*צוחקים*
הוא:אא אני יודע
אני:ש..?
הוא:את מפחדת.
אני:נו אני לא
הוא:רגע תני לי לסיים
אני:נו ..
הוא:את מפחדת לא להצליח להגיד לי לא
אני:אולי
הוא:שננסה?
אני:לא
הוא:למה?
אני:כבר אמרתי שאני לא רוצה!
הוא:אותי?או את הנשיקה?
אני:להתאהב בך.
הוא:ומה איתי?
אני:מה איתך?
הוא:אין התחשבות?
אני:ב..?
הוא:אולי אני מאוהב בך
אני:אתה לא
הוא:למה?
אני:כי אתה לא מכיר אותי מספיק
הוא:אוי איזה שטויות
אני:טוב. אתה כן?
הוא:מאוהב בך?
אני:כן
הוא:לא
אני:אז מה אתה רוצה?
הוא:לנשק אותך.
אני:רצון זה דבר טוב
הוא:מאוד טוב השאלה מה עושים איתו
אני:תשובה חכמה.
הוא:כי אני חכם
אני:וגם צנוע
*צוחקים*
ואז..
*שותקים*
*הוא:מתקרב*
אני:לא . אל תעשה את זה.
הוא:את כל כך פחדנית
אני:אני לא !
אני:אני פשוט לא ..
*מנשק*
אני:רוצה.
אני:אותך.
הוא:מה?
אני:אני רוצה אותך.
*נשיקה*
נכתב על ידי , 20/10/2007 01:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עזרה,דחוף


טוב איכזבתם.
אני צריכה עזרה.
חשבתי שפה אני ייקבל אותה.
אבל מסתבר שללא.
\=
טוב אני ייעשה עם עצמי חסד
וייגמור עם זה
גם ככה לא טוב לי כלום בחיים.
נכתב על ידי , 18/10/2007 22:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכזבה ? \=


אווופ
כמה אני עצובה.
אני מנותקת מהעולם.
אני מנותקת מכל החברים,
מהבנאדם שאני אוהבת,
ולאפחד לא ממש אכפת.
רק היום קראתי את ההודעה שלו...
הוא , 30/9/2007 02:24 :
מזל טובב...
הייתי בשווק.
זה היה באייסיקיו השניי,
יעני במחשב השני..
לא ראיתי את זה כל הזמן הזה><
ולחשוב שכמעט חזרנווווו :(
אייזה עיתויים אייי איי איי.
אוווווופפפפ
עעכשיו אנללא יודעת מהלעשות..
לשלוח לו הודעה?
לא?
מה לכתוב?
אני כלכך רוצצצה
ומתגעגעת. \\=
ממה לעשוות?
בבקשה תעזרו.


ד"א,
אם אתם זוכרים...
ההתקפים החמירו.
אררר O__O
זה כבר לללא נשללט..
:(
ירדתי [:
43 אווושר D=
עוד קצת,ואני יהיה במשקל היעד.
נכתב על ידי , 18/10/2007 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




657
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* I Could Be Your GirlFriend * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * I Could Be Your GirlFriend * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)