לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


You'll never know the way it tears me up inside to see you

כינוי:  אילנית השקסית 3>

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

כי רק אתה.


 

צד א'

כשאני מסתכלת לאחור, אני מבינה כמה דברים איבדתי

שפעם היו עושים לי טוב. ולאדווקא דברים, גם אנשים.

כשהיום כבר הבנתי שהיו דברים שפגעו בי.

שהיום מזוייפים בשבילי, היום אני לא זוכרת אותם.

היום אני חייה בהווה שלי בלעדייהם ונהנת מהדברים הטובים

שיש לי עכשיו, וכל מה שזיוף עכשיו - הוא סך הכול עוד חלק בעולם הזה

שאני מעלימה עין בגללו, שאני נשארת צמודה רק במקומות שבהם

הדבר הוא משו שעושה לי טוב ואני מאמינה בו.

אז איך זה שעדיין עולים לי הזכרונות מפעם, ואני מצטערת על זה ששכחתי

אותם - אם בסופו של דבר הם נתנו לי סיבה לשכוח?

 

 

צד ב'

בשביל מה אני צריכה עבר? בשביל מה אני צריכה עתיד?

ההווה זה מה שחשוב לי כרגע.להתמקד בו.

להתמקד במטרות, חיוכים, דברים טובים, וכל מה שאני זקוקה לו

כדי להרגיש טוב עם עצמי.

וכל החרא האחר ממש לא מעניין אותי.

העיקר שיש לי אותך, ואתה עושה לי טוב..אז בשביל מה השאר?

אני מסתפקת במה שעושה לי טוב כרגע - בך.

גם אם יש לחץ לימודים והרבה חרא מסביב, הרי מה שחשוב שכשאני

איתך - טוב לי, ושומדבר אחר לא מעניין אותי.

 

 

 

1.12 היה יומולדת ליולע וקניתי לה שוטים עם ציורים

של תנוחות עליהם, זה היה טוואוב (:

2.12 קיבלנו ת'חולצות שהזמנו, עשינו חולצה כיתית באאת זונה

שרשום עלייה "דע (ל)מי עומד לפנייך - מחזור ז'" (:

3.12 ערב בנות אצל אנה פופקורן וסרט היה נחמד רצחח

4.12 יומולדת לאמא הכי מדהימה בעולם 3>

 

CaY

 

 

 

נכתב על ידי אילנית השקסית 3> , 4/12/2009 14:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנית השקסית 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנית השקסית 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)