לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם מהמבט שלי


עולם לפי המבט שלי לא טוב לכם יש את האיקס הקטן בצד החלונית תלחצו עליו ובה ביי.....

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 234172212 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

טוב אז עדכון???


אני מודה שהרבה זמן לא הייתי פה ואני לא יודעת בכלל כמה קוראים נשארו לי, אם בכלל!

הייתי עסוקה בהתלהבות מאתר אחר אני מקווה שתקבלו את זה בהבנה ואני מצטערת!

 

טוב לעדכונים הקצרצרים:

 

א. ישלי חבר- עכשיו לחטטנים שיתחילו לשאול שאלות..

קוראים לו יואב הוא בגילי וגר בנס ציונה..

אמ.. ליותר פרטים??

הוא מקסים הוא דואג לי תמיד שם בשבילי תמיד יתמוך בי והכי חשוב הוא אוהב אותי ואני אותו!

אנחנו יחד כבר 3 שבועות...(טוב נו 3 שבועות ו 4 ימים לדקדקנים)

היו לנו מריבות! למי לא?! אבל בסוף הוא תמיד מצא דרך לפייס את שנינו אחרי שחשב על הנושא.(כבר הזכרתי שהוא מקסים?)

ובפעם הראשונה אני מרגישה שמצאתי את ה-אחד שלי... ואני מאוהבת בו מעל הראש! אני לא חושבת שאפשר לתאר רגש עליון במילים, לכן ניתן לרגשות לעשות את שלהם;)

אני לא מבינה למה אחרי שהיו לי כלכך הרבה חברים וכל אחד מהם אהבתי אותו פתאום הוא הגיע ואני בטוחה במיליון אחוז שהוא ה-אחד שארצה לבלות איתו את ימיי, אני בטוחה שאני לא אוכל למצוא עוד אחד כמוהו, אני בטוחה שאין מי שיאהב אותי כמוהו, אני בטוחה שאני לא אוהב אפחד אחר כמוהו, אני בטוחה שלמרות כל הריבים אני והוא נתגבר על הכל, אני בטוחה שהוא נסיך האגדות שלי שעליו שומעים רק בסיפורים, אני בטוחה שהקשר שלנו יחזיק מעמד זמן רב ואם המון תקווה אפילו לנצח!D:

 

ב. מחר יהיה מפגש בתיכון החדש שלי...(כן אני בכיתה ט' ועולה לתיכון כי אצלנו מתחיל מכיתה ט') אני התקבלתי לעל"ה מדעים וישלנו מחר מפגש ואני כלכך לחוצה בכל אופן לראות את כל התלמידים בשכבה זה די מלחיץ.. אבל כולם מרגיעים אותי ואומרים שאני אתגבר על זה ושאני מתידדת בקלות... את זה אני צריכה לבדוק!

 

ג. הכרתי המון חברים חדשים מהאתר הזה: http://www.funny.co.il/ וגם באתר הזה אני הצלחתי לזכות ב MP4 כי עברתי את ה-5000 נקודות נסיון !!!

   אבל זו החוויה הקטנה ביותר אתם לא מבינים בפלוגים עד כמה מאוחדים יחד וכמה אהבה שוררת הלוואי ובישרא היה כזה דבר בין אנשים במקום תגובות נאצה וכו'..

   שם אין אחד שמקניט את השני כדי לפגוע ולרדת שם כולם אוהבים את כולם וכולם נחמדים וכולם עוזרים אחד לשניה וככה בעצם משיגים חברויות אמיתיות.

   אני אישית נורא נהנהתי להכיר משם אנשים ולגלות עליהם דברים ולעזור להם ולהקשיב ולדעת שהם גם שם כשצריך..:)

 

ד. ואמ.. פרט אחרון שלא תשכחו- אני אוהבת אתכם3>

נ.ב.

אני רוצה לאחל לאלמוגי מזל טוב על החבר שלה סופסוף הוא מכניס אושר לחייה... כל הכבוד לך דור:)

 

 

 

נכתב על ידי , 28/8/2007 19:44  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של =]dandan=] ב-31/8/2008 05:37
 





3,055
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#$#Re@L GiRl#$# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #$#Re@L GiRl#$# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)