לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל אחד רואה את העולם אחרת, אני רואה אותו בסגול...

Avatarכינוי:  Little Miss purple

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

סופסוף שאלון שבועי טוב=)


כיצד תרצי שהחבר שלך יראה?
אממ...
הייתי מעדיפה שיהיה יותר גבוה ממני
ואין לי את כל הקטע של בלונדיני עם עיניים כחולות כי אני מכירה גם כאלה שהם לא בדיוק נסיכים....


במידה ויש לך חבר, כיצד הוא נראה בהשוואה לחלום שלך?
אין לי חבר אבל יש מישו שאני מחבבת...
הוא לא יותר גבוה ממני ואני לא יכולה למסור עוד פרטים...חחח

במה הוא יעסוק?
אוקיי אני בת 13!!!!!
אבל לא יודעת מה שהוא רוצה כל עוד זה לא איש זבל או קבצן או גנב או שרת=)
אבל אם אני ממש אוהבת אותו גם זה לא ישנה
אבל רוצח סדרתי זה הגבול שליXD

האם תעדיפי שהוא יהיה גדול או קטן ממך?
בגיל שלי או יותר...אבל לא יותר מדיXD

איך היית רוצה שהוא יתלבש? באיזה סגנון?
אמממ מכנסיים וחולצה?
חחחח
לא ממש אכפת לי רק עדיף לא סקיני ג'ינס וחולצות ורודות וגם לא מכנסים עד לכתפיים עניבת פרפר ושלייקס

כיצד היית בוחרת אותו, לפי האופי או לפי היופי?
ברור שלפי האופי כאילו אלא אם מישו ממש ממש מכוער אולי אני לא אנסה להכיר את האופי שלו אבל האופי הרבה יותר חשוב

מה היית רוצה שיביא לך כמתנה ליום הולדתך?
נראלי תכשיט.....
או דובי ענק!!!!

איזה סוג של אופי את מצפה שהוא יפגין?
אממ....
שיהיה נחמד?
לא יודעת אחד כזה שאפשר לצחוק איתו אבל אפשר גם לדבר ברצינות והוא תמיד שם כשצריך
(לא שזה אפילו קרוב לאופי של הילד שאני מחבבת)


נכתב על ידי Little Miss purple , 4/11/2007 10:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,007
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss purple אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss purple ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)