לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצלע השלישית


מחפש את עצמי

כינוי:  Tamino

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

7 שנים


כמעט 8 שנים עברו מאז שכתבתי פה בפעם האחרונה.

 

עברתי הרבה בזמן הזה, הספקתי להשתנות כמה פעמים.

 

וכעת, אני יכול להסתכל אחורה על החלומות שהיו לי בגיל 17 (בבלוג הזה),

ולראות שהרוב התגשם.

 

יש לי בנזוג מדהים, שאני מאד אוהב אותו, והוא אותי.

אנחנו ביחד כבר שנתיים, גרים יחד, 

אנחנו מכירים את ההורים אחד של השני, ואפילו הם מחבבים אלה את אלה.

 

אני לחלוטין פתוח עם הנטיה המינית שלי.

למדתי לחיות איתה בשלום, וראיתי שבתכלס, לרוב האנשים שאני פוגש ביום-יום, זה בכלל לא אכפת.

מבחינתי, השיא הוא שגם לאנשים חדשים שיוצא לי להכיר במילואים, אין לי שום בעיה להגיד באופן פתוח שאני גר עם בן הזוג שלי.

 

 

מה עוד אני יכול לאחל לעצמי?

פשוט להמשיך ככה, אולי גם להתחתן, לגדל ילדים יחד.

להתפתח מקצועית ואינטלקטואלית, להמשיך ללמוד, להתאמץ ולחיות חיים מלאי משמעות ותוכן.

 

 

 

ואם יש איזה נער מתבגר ומבלובל שבמקרה יתקל בבלוג הזה בשעות האחרונות שהוא עוד קיים,

דע לך שזה אפשרי,

והחיים לא כל כך גרועים כמו שנדמה,

ולמעשה אפשר להיות באמת מאושר :).

נכתב על ידי Tamino , 29/12/2017 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגודת שונאי הסאנג'י. ב-29/12/2017 23:24
 





11,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTamino אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tamino ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)