לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

דבר רודף דבר


זה באמת היה יום עמוס, דבר רדף דבר, ועל הכל צריך היה לענות כאן ועכשיו, לא רצוי לדחות למחר.

בשמונה בערב, ניגשתי לאמר דבר מה לבוס שלי, אח"כ הצבעתי על השעון ואמרתי לו בחיוך- "טוב, סגרתי היום שתיים עשרה שעות, אני חושבת שאני כבר יכולה ללכת הביתה".

כיביתי את המחשב, סגרתי את האור והמזגן במשרד, אמרתי ערב טוב לכל השאר, והלכתי הביתה, לבד.


אבל בתוך כל היום העמוס הזה, שבו גם לשתות שכחתי, או ללכת למקומות חשובים, בתוך כל העסיקות הזו, הרגשתי אותך, שם עמוק בראשי, יושב בפינת הזירה, בין החבלים מביט בי בחיוך, ממתין לרגע שלך.


ומצדי פעם, כשהרמתי את הראש והבטתי בך, זינקת ממקומך, הענקת חיבוק, נישוק או לטיפה, וחזרת לפינה שלך, מביט אליי בחיוך.

ואני, חייכתי אליך, מדי פעם שלחתי נשיקה, והמשכתי לעשות את מה שאני עושה.

נכתב על ידי , 5/8/2008 22:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)