לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שירים של אהבה


לכבוד ט"ו באב הבא עלינו לטובה (או שלא לכבודו) הגדילו ועשו Ynet והביאו את הסיפורים שמאחורי הקלעים של שירי האהבה הגדולים (לדעתם).

דא עקא, ט"ו באב, אמנם נתפס כחג האהבה, והכל טוב ויפה, אבל הוא תאריך עברי והיה יותר מנחמד אילו הרשימה הייתה מורכבת כולה משירים ישראליים, ולא רק שיר אחד.

הרי לא חסרים שירי אהבה ישראליים ועבריים.


אני לא אעלה את הסיפורים שעומדים מאחוריהם, מהסיבה הפשוטה שאין לי מושג קלוש למי שרים אותם,

אבל הנה הרשימה שלי:




ויש את השיר שהיום אחר הצהריים התעוררתי איתו והוא מזמזם לי בראש,

(וכן אני יודעת שהעליתי את המילים שלו לפחות עוד שתי פעמים, sue me ).

  • שיר של יום חולין, אילנית.


נכתב על ידי , 16/8/2008 18:30   בקטגוריות שירים שנוגעים בי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)