לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמונות מאלבום החיים שלי


The Passion Of LoVe

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


כשאלוהים חילק את הבטחון העצמי לכל אותם האנשים שנולדו
בתקופה שנולדתי, כנראה שהייתי איפשהו בשירותים.

עכשיו אני צריכה לצאת מהשירותים , לחפש את כל הדרך אל אלוהים ,
לעמוד אלף שנה בתור ולבקש מאלוהים שיחזיר לי את הבטחון העצמי שלא קיבלתי.
בדרך כמובן גם לבקש טיפת מזל בחיים, ואיך לא? לא להתקע יותר מדי זמן בשירותים.

 

בקיצור מחכה לי חתיכת דרך לעשות אבל מה לעשות שאני פשוט חייבת את הבטחון העצמי
הזה. חייבת בפעם האלף להתחיל להאמין בעצמי.

 


 


 

נכתב על ידי , 1/6/2008 23:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





798
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Pain Of the Silince אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Pain Of the Silince ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)