לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Death Is Easy Peacfull.Life Is Harder



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

תנו לי לומר לכם משהו


תנו לי לומר לכם משהו.

נכון שבגילנו הרבה ממה שאנחנו רוצים זה מערכת יחסים בן זוג חם ואוהב מישהו להשוויץ בו.

אני במשל הרבה מאוד זמן רציתי את זה אבל ווויתרתי ראיתי שזה לא הולך.וחייתי לפי המשפט שזה יקרה זה יקרה זה לא הזמן שלי ושזה כן יהיה הזמן שלי אני ישמח וזה יהיה טוב ואם מישהו שמתאים לי.

אז בעקבות אחד ההחלטות הכי טובתו שעשיתי בחיי הצעירים ובעקבות החברות המדהימות שלי שאני כל כך חייבת להם על זה הצטרפתי למגדלור ה"צופים" שלי.

אבל זה כלכך הרבה יותר ממשהו אחרי הצהריים זה משפחה זה בית חם שאפשר לבוא שרוצים ומתקבלים בחום

בנאדם חדש מתקבל כאילו היה שם שנתיים אחרי שבוע !

ושם הכרתי את אחד האנשים הכי מדהימים שיצא לי להכיר וכרגע גם חבר שלי דרור.

הוא בן 14 ואני בת 16 הוא דתי ואני חילונית.

So fucking what??

הוא הרבה יותר בוגר מחצי מהבנים בשכבה שלי והדת שלו לא מפריע לי בכלל אז לכלכ מי שיש מה להגיד שיגיד לי לא אכפת.

וטוב לי והוא היה כלכ כ שווה לחכות בשבילו ואיתו התנשקתי פעם ראשונה כן אני בת 16 ורק עכשיו התנשקתי קפצו גבוהה.

והיום בדקתי אסטרולוגיה וזה פשוט מדהים

 

הירח השולט בכם, חולף היום ועובר לגזרת מזל שור. התופעה הקוסמית משדכת לכם את האנרגיות של כוכב נוגה [שליטו של מזל שור] המעניקות יופי, אהבה והופעה מצודדת: מישהו שהייתם קרובים אליו/ה בעבר, חוזר בחזרה לחייכם. יתכן וזה רק מקרה שבא ללמד אתכם שלא הפסדתם שום דבר, מבחינה של זמן. מישהו מנסה למשוך אתכם לפעילות שמחייבת היעדרות של כול סוף השבוע, אתם לא לגמרי בטוחים שזה רעיון טוב אבל מתפתים לנסות. אתם מנסים כול דרך אפשרית על מנת לגשר על פערים, בעיקרון זה צעד נכון אולם ההשקעה שלכם גדולה מאוד ויתכן שמצפה לכם בהמשך אכזבה.

 

אני לא סגורה אם זה של אתמול או היום אבל זה נכון לגבי אתמול שור זה המזל של דרור מדהים אה?

ועוד משהו בדקתי התאמה של המזלות שלנו:סרטן עם שור: שניהם ביתיים, אוהבים להיות במיטה, לאכול ולקיים יחסי מין. הסרטן אימהי, מגן, דואג לצרכיו של השור ומצפה ליחס דומה, אך השור לא ממהר להקריב עצמו ובכל זאת מצליחים יחד בזוגיות.

 

נכתב על ידי , 6/10/2009 15:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Danielle is cool:> ב-28/10/2009 19:30



7,386

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Mrs Brightside אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Mrs Brightside ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)