לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

התחרות


טוב, אחרי שראיתי שיש הענות בהחלט מספקת, אני חושב שבהחלט אפשר להתחיל בתחרות, בתקווה שיהיו עוד מצטרפים (ובכוונה כתבתי מצטרפים ולא מצטרפות, מכיוון שפשוט אין כאלו, אם כי גם מצטרפות נוספות יתקבלו בברכה כמובן). אז מה יהיה לנו?

 

התחרות:

כמו שכבר כתבתי בפוסט הקודם, מדובר באופן די פשוט בתחרות סיפורים קצרים, הסיפור יכול להיות בכל נושא שתבחרו, ובאורך של 500-1500 מילה, כמובן שאני לא אתקטנן על מילה לפה או מילה לשם, אבל נא להשתדל שלא להאריך יותר מדי. גם סיפורים קצרים מאוד אני לא אוהב, או כמו שהמורות שלי היו נוהגות לכתוב לי על מבחנים: "יפה, אבל למה לא הרחבת?". התחרות מתחילה עכשיו ותסתיים בעוד שלושה שבועות בדיוק, ב-15 באפריל. עד אז יש לכם זמן לכתוב את הסיפור, לשכתב אותו, לבדוק אותו, להחליט שהוא לא מוצא חן בעיניכם, לכתוב סיפור חדש, להתבאס ממנו רצח, לבקש הארכה כי יש לכם מבחן בתושב"ע מחר, לא לקבל אותה ולחזור אחר כבוד לסיפור המקורי והמצויין שלכם. ב-15 באפריל נסגרת ההרשמה ואני אתחיל לקרוא את הסיפורים, ברגע שאני אסיים לקרוא ואחליט על המנצח, המנצח יוכרז כאן בפרק סיום מרגש כולל דמעות, ספיישל מיוחד בערוץ 2 והופעת אורח של משפחת פיק. כמובן שבפוסט של הסיפור שכתבתם, יש לקשר אל הפוסט הזה שלי, ולהודיע לי בתגובות שנרשמתם (אחרת איך אני אדע שאתם בפנים?), אם וכאשר יהיה כפתור לתחרות, כמובן שההנהלה, כלומר אני, תשמח מאוד אם תשימו אותו בבלוגכם, אבל אם זה מתנגש לכם עם העיצוב/פוגע לכם בקארמה/חושבים שהכפתור ממש ממש מכוער ועל איזה סמים בדיוק היה הבנאדם שעיצב אותו? אני מוכן לוותר על הנושא.

 

לתחרות, אגב, אין עדיין שם או כפתור או מה שתחרויות כאלו לא צריכות, אם יש הצעות, אני אשמח לשמוע.

 

מי יכול להשתתף?

כל מי שיש לו בלוג. אין הגבלת גיל, מין, צבע, מקום מגורים ומידת פקאצתיות, אם כי אני מודיע מראש שבלוגים הנוטים להשתמש בסימנים שונים ומשונים במקום אותיות, מרבים בסימני קריאה, והם מושי-מושלמים באופן כללי, נמצאים מראש בעמדתת נחיתות, לתשומת ליבך, פאש. כל בלוגר יכול לשלוח סיפור אחד, ולא יותר, עם כל הרצון הטוב ואהבת הקריאה שלי, אני לא חושב שיהיה לי זמן לקרוא כ"כ הרבה.

 

איך זוכים?

פשוט מאוד, אם שלחתם סיפור, והסיפור שלכם הוא הסיפור שהכי אהבתי מכל הסיפורים שנשלחו, זכיתם. עצם זה שזכיתם בתחרות לא מעיד על שום-דבר מעבר לכך שאני אוהב את הכתיבה שלכם, וגם אם לא זכיתם, זה לא אומר שאני לא אוהב אתכם/אתם לא יודעים לכתוב/אין לכם כשרון/אתם לא נחמדים וחכמים, זה רק אומר שבסה"כ היה סיפור אחד של מישהו אחר שאותו אהבתי יותר. לתשומת ליבכם, הצעות שוחד למיניהן (כולל שוחד מיני), טובות הנאה, התחנפויות, התחננויות, עשיית עיניים והצעות מגונות יתקבלו בשמחה ע"י ההנהלה אך לא ישפיעו על תוצאות התחרות.

  

מה הפרס?

לא שהתחרות היא לשם פרסים כמובן (מה, יש פרס?), אבל בכל-זאת, הזוכה המאושר יזכה במנוי פרו לחצי שנה ובהערצתם האינסופית של עשרות-אלפי בלוגרים ובלוגריות. או שלא. נסתפק כרגע רק בפרו. משתתפים שיבקשו להחליף את הפרס במשהו אחר מוזמנים להציע פרסים חלופיים והנושא ישקל.

 

שכחתי משהו? אני חושב שלא. צאו לדרך.

נכתב על ידי UpSideDuck , 25/3/2005 17:20   בקטגוריות תחרות סיפורים  
138 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   10 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-20/10/2005 14:57



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)