לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תפוזים טריים?


בשיטוטי האקראיים באינטרנט במהלך השעות המתות בעבודה, נתקלתי היום בכתבה הזו על מערכת הבלוגים החדשה של תפוז. למעשה, לתפוז כבר יש מערכת בלוגים זמן רב, אבל בימים האחרונים, מסתבר שהם שדרגו אותה לרמות שעליהן אנחנו בישרא רק יכולים לחלום עליהן. אפשרויות עיצוב משופרות, הוספת קבצים מוצלחת יותר (וידאו, תמונה וכו'), מערכת גיבוי בלוגים שאמורה להיות טובה בהרבה עם אפשרות לגיבוי התגובות (וממנה, מסתבר, אפשר יהיה לגבות גם בלוגים של ישרא לתפוז), כל האפשרויות שקיימות בישרא בתשלום כמו מעקב אחרי מנויים וכניסות, נמצאות שם בחינם, ואפילו שרית פרקול המיתולוגית תכתוב שם. האמת היא שאני, בתור בעל בלוג גם בתפוז (רק בשביל התחרות ההיא, תרגעו), לא ממש משתמש באפשרויות האלו, אבל כשקראתי את הכתבה עלו בי תהיות, האם מערכת הבלוגים של תפוז תבלע לתוכה את הישרא בסופו של דבר כפי שישרא עשה בצורה מסויימת למיי-בלוג? האם הוא ימשוך רק את הפקאצות שיתלהבו מהכביכול פרו בחינם וישאירו את הישרא כמקום לאנשים שלהם הכתיבה חשובה קצת יותר מכל הדברים שמסביבה? אולי התחרות רק תגרום לשיפור ושדרוג בישרא?

 

אם אני אגיד שעולם האינטרנט מתקדם ומתקדם עם כל יום שעובר אני בטח אשמע כמו איזו הרצאה לעוסה או כתבה שחוקה, כולם יודעים את זה, מה שאני תוהה הוא האם הקהילה שנוצרה כאן (אם בכלל נוצרה כזו) היא אכן קהילה ותנסה לשמור על איזושהי זהות ולכידות גם אם זה אומר אולי לוותר על עוד כמה גימיקים ושיפצורים לבלוג, או שמא כל-אחד יעשה מה שטוב לו וילך למצוא את עצמו במקומות קצת יותר זוהרים בחיפוש אחרי חוויה קצת יותר שלמה ומלאה (או אולי סתם יותר צבעונית ומגניבה?). אין לי ממש פואנטה לפוסט הזה ואני גם לא ממש יודע מה רציתי לומר, סתם תפסתי לי זווית להסתכל ולקשקש על סוג של תרבות דיגיטלית, ופתאום אני תוהה האם בכלל היה שווה להטריח את המנויים והקוראים מרבצם בשביל זה. מצד שני, אם הפוסט הזה יגאל אותנו מנוכחותה של רק פקאצה אחת שתעבור לתפוז, אולי זה היה שווה.

נכתב על ידי UpSideDuck , 21/6/2005 15:12  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-27/6/2005 20:26



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)