לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

עוד 10 דברים, והפעם-סקס


היה לי קצת משעמם, וסקס בכלל לא היה לי מזמן, אז פישפשתי קצת בזכרוני הדהוי ודליתי למענכם 10 עובדות שלא ידעתם בנוגע לחיי המין שלי (קטעים איתי... זה נשמע כאילו באמת יש לי כאלו).

 

1. בפעם הראשונה שעשיתי סקס, זה נמשך שעתיים וחצי, אני גמרתי פעם אחת והבחורה שאיתי, לטענתה לפחות, גמרה לפחות 5 פעמים. מאז אני רק מתדרדר.

 

2. הסקס הארוך ביותר שלי נמשך 3 וחצי שעות, הקצר ביותר נמשך פחות משתי דקות.

 

3. אחת החברות שלי הייתה בחורה חרמנית למדי, יום אחד שכבתי על המיטה, על הגב, עם אוזניות של דיסקמן על הראש ונימנמתי לי, היא פשוט עלתה עלי וביצעה בי את זממה עד שהגיעה לסיפוק, אני הייתי שקוע במוסיקה ולא ממש התייחסתי אליה.

 

4. ירדתי לכל בחורה ששכבתי איתה. למעשה, זה אחד הדברים החביבים עלי ביותר בסקס, במיוחד עם בחורות חלקות.

 

5. אני לא סובל קונדומים. ולא רק זה אלא שמשום מה אני גומר מהר יותר ונהנה הרבה-הרבה פחות עם קונדום.

 

6. המקום הכי בלתי שגרתי שבו עשיתי סקס היה... על הספה. וזה קרה פעם אחת בלבד, בכל שאר הפעמים זה היה במיטה ובמיטה בלבד.

 

7. עדיין לא פגשתי אף בחורה שביצעה בי מין אוראלי שממש נהינתי ממנו, חלקן לא היו טובות, עם חלק אחר פשוט הייתי מסטול ושיכור מדי מכדי להינות או מכדי לקבוע אם הן עושות זאת כמו שצריך או לא, והשאר פשוט לא טרחו לנסות.

 

8. יכול להיות שאני טועה או מתבלבל, אבל עד כמה שזכור לי, מעולם לא סיפרתי לאף בחורה ששכבתי איתה את המספר המדויק של בנות איתן הייתי, אני גם לא מתכוון לספר.

 

9. עשיתי סקס טלפוני עם שתי בחורות, עם אף אחת מהן לא שכבתי במציאות.

 

10. הפעם האחרונה בה עשיתי סקס הייתה לפני כ-3 חודשים, התקופה הארוכה ביותר בה לא עשיתי סקס מאז שהתחלתי-שנה וחצי.

 

בשביל פוסט שלם שמוקדש לסקס, יצא די משעמם. נדמה לי.

נכתב על ידי UpSideDuck , 18/7/2005 23:17  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של UpSideDuck ב-8/6/2014 10:59



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)