לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מה, שוב פרוייקט?


אז היו לנו 10 דברים ואחר-כך היו עוד 10 דברים ואחריהם הגיע איזה שרביט וכבר נגמרו לי פרטי הטריוויה האיזוטריים שלא ידעתם עלי. ואז הגיע הפרוייקט הזה. בהתחלה חשבתי שהרייטינג הנמכמך שלי בתקופה האחרונה יעזור לי לעבור את הפרוייקט הזה בשלום ובלי שיבחינו בקיומי, אבל היא חשבה אחרת (ובלי שום קשר, יש לה בלוג משובח תיכנסו). אז הנה, אולי בפעם הרביעית גלידה, חמישה דברים שלא ידעתם על העטלף המעופף:

1. אני נקרא על שמו של קרוב משפחה שלי שנהרג בתאונת דרכים כמה שנים לפני שנולדתי, שמי כפי שהוא רשום בתעודת הזהות שלי היה שם החיבה שלו.

2. כשהייתי בן 6 סיפרו לי שחתולים תמיד נופלים על הרגליים, בתור ילד סקרן, נבון וחסר ניסיון מהותי בהשפעתן של נפילות מטווח גבוה על יצורים חיים החלטתי לבחון לעומק את התאוריה בעזרתם האדיבה של הגורים של החתולה של אמא שלי ושל המרפסת (קומה שנייה). התאוריה, אגב, הוכחה כנכונה ולגורים, למרבה המזל והפלא, שלום.

3. כשהייתי בן 7, במסגרת צביעה כללית של הדירה של אמא שלי, נצבע גם החדר שלי. אמא שלי התעניינה באיזה צבע אני רוצה שיצבעו את הקירות ואני התעקשתי משום מה על שחור. היא מצידה סירבה בתוקף ובסוף התפשרנו (התפשרנו-היא החליטה ואני בכיתי) על 3 קירות בתכלת מזעזע וקיר אחד בכחול כהה. כך נגדעה קריירת הפריקיות הגותית שלי באיבה.

4. באיזור גיל 10 תבעתי מאמא שלי, ואף קיבלתי, שני פוסטרים מגניבים במיוחד של איירון מיידן. לא שהיה לי מושג באותה תקופה מי או מה זה איירון מיידן, אבל הפוסטרים נראו לי נורא מגניבים. הפעם הראשונה ששמעתי מוזיקה של איירון מיידן, אגב, הייתה רק בצבא.

5. פעם אחת בחיי הייתי חלק מצוות קבורה, היינו צריכים לקבור גופה של אישה שנהרגה בפיגוע והמשפחה שלה לא נתנה לנו להוריד את הארון לתוך הקבר במשך דקות ארוכות. אחרי שחוויתי את החוויה פעם אחת אין שום סיכוי בעולם שאני אעשה זאת שוב.

את הזכות להשתתף בפרוייקט אני מעביר בשמחה ובששון ל: דירי, קצה, מידורי, תות, ואלינורה.ברכותיי לזוכות.
נכתב על ידי UpSideDuck , 5/2/2007 17:24   בקטגוריות פרוייקטים של ישרא  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-15/2/2007 07:50



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)