לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

איך הזמן רץ כשנהנים?


וגם כשלא, מסתבר. בלי ששמתי לב בכלל עברו חלפו להם כבר 10 ימים מאז הפעם האחרונה בה הפצעתי כאן מעל מסך העריכה ומאז הזמן, כמו שכבר כתבתי בכותרת, פשוט רץ, אפילו מנוי הפרו שלי עומד להתפוגג לו בעוד קצת פחות מחודש ימים, אבל דיה לצרה בשעתה. לא שקרו יותר מדי דברים מסעירים בשבוע וחצי האחרונים, אלא אם אתם קוראים להתרחבות קלה של אוצר המילים וקצת דיקדוק צרפתי חלקלק דברים מסעירים, אבל זה מה יש ועם זה נצטרך לנצח, או לכל הפחות להפסיד בכבוד. אז אחרי שלפני כמה שבועות או חודשים (30 שנה, לך תזכור) את הדילמה האנאלית, בשבועות האחרונים הדילמה החדשה והמסעירה בעולם הרומנטיקה העטלפית היא סוגיית "הבוגר" הנושנה אך מעט פחות מהסוגיה האנאלית הנושנה.

 

הנקודה היא כזו, אחרי שמיציתי באופן כושל ויסודי ביותר ניסיונות חיזור עם כל בחורה ראויה פחות או יותר בגילאי 21-26 באתרי ההיכרויות החביבים עליי הגעתי למסקנה הבלתי-נמנעת שאין מנוס אלא להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאליות שלי אל מעבר לגילי המקשיש והולך ולנסות את מזלי עם נשים מבוגרות ממני. למרות שהעולם כולו הולך ומצעיר את טעמו בנשים עד לשלב הפדופילי הנוכחי שבו ילדונת בת 15 נחשבת "בשלה" ובחורות בנות 20 כבר פג-תוקפן מתוקף היותן "משומשות", "בלויות" ובאופן כללי בלתי ראויות למאכל אדם, אני באופן אישי, כאדם בלתי-אופנתי בעליל מטבעי, דווקא מאמין שלבחורות מנוסות יותר ישנם לא-מעט יתרונות בולטים.

 

ראשית, הסיכוי שהן ינסו לגרור אותי בועט ומצווח אל תוככיו האפלים של מועדון לילה רועש הולכים וקטנים עם הגיל. שנית, מתוקף היותן בוגרות יותר, בחורות בגילאים המדוברים נוטות להיות עצמאיות יותר ותלותיות מעט פחות, עניין שלי, בתור אדם שלרוב מתקשה לתפעל אפילו את עצמו, עשוי בהחלט להוות יתרון מהותי. שלישית, החיים בשליש האחרון של שנות ה-20 נוטים להיות מעט יציבים יותר ותנודתיים פחות מאשר בשלבים מוקדמים יותר, עניין שמקל מאוד על החיים כפי שיודע בוודאי כל גבר שניסה פעם לקבוע דייט עם סטודנטית למדעי המשהו שגם עובדת בו-זמנית בשלוש עבודות שונות במשרה חלקית. רביעית ואחרונה (לפחות לפוסט זה, אני בטוח שישנם עוד לא מעט יתרונות שהשמטתי), ככל שהגיל עולה כך בדרך כלל גדל גם הניסיון המיני, ולמרות יוצאי דופן לכאן ולכאן בהחלט ניתן לומר שאיכות הסקס עולה ביחס ישיר עם הגיל (אם כי לא תמיד אפשר לומר דברים דומים בכל מה שנוגע לתדירות, אההממ).

 

מצד שני, קיימים גם חסרונות מסויימים ובלתי-נמנעים בבת-זוג משודרגת כרונולגית. קודם כל וראשית לכל, כפי שבוודאי ידוע לכולם, נשים מתבגרות מנטאלית מהר יותר מגברים וכך יוצא שבחורה בת 22-23 תהיה בדרך-כלל בעלת בגרות  מנטאלית של גבר בן 27-28, מה שיוצר זיווג מושלם, אבל כשהיוצרות מתהפכות, ובמיוחד במקרה של אדם בעל גיל מנטאלי פעוט כשלי, הפערים עלולים להיות כמעט בלתי ניתנים לגישור. אני למשל, עדיין משוכנע שגרעפסים בעיצומה של ארוחת ערב משפחתית הם בגדר הומור מעודן ושנון, שלישון עד 3 אחה"צ בשבת זו זכותי הטבעית וההיסטורית ושמקלחת נכללת ברשימת התשובות האפשריות לשאלה "מה אתה רוצה לעשות עם עצמך בחיים?". בעייה נוספת ומצערת למדי היא עניין השעון הביולוגי. לנשים, למרבה הצער, ישנה תקופת זמן מוגבלת יחסית בה הן יכולות להביא ילדים לעולם, עניין שבשילוב עם משיכתן הטבעית והבלתי נמנעת לגורי אדם ועם נטייה רכושנית הטבועה בכולנו גורמת לרצון מצידן לייצר מטרדים שכאלו משל עצמן רק לגבור עם הזמן. אני לעומת זאת, כפי שבוודאי יכולתם לנחש מהקביעה שגורי אדם הם בגדר מטרד (קביעה שזכתה לגיבוי ואישוש מחדש היום באיזור 8 וחצי בבוקר שעה שגורי האדם של השכנים מלמעלה החליטו ש-8 בבוקר ביום שבת זה זמן מושלם להזיז את כל הרהיטים בבית תוך צווחות בלתי-קוהרנטיות משולבות בבכי במגוון צווחני במיוחד של אוקטבות), איני ממש לחוץ לייצר לעצמי דור המשך מתוך הנחה שאחד כמוני זה די והותר בשביל עולם אחד קטן ופעוט להתמודד איתו.

 

וכאן אנחנו מגיעים לדייט שאמור להיות לי מתישהו בימים הקרובים עם בת 28 חביבה שהכרתי במהלך שיטוטי באותו אתר היכרויות מפורסם. אחרי כמה וכמה שיחות מסנג'ר וטלפון הגענו שנינו למסקנה שאין מנוס מלהפגש, היא מצד אחד נשמעת כמי שדי מעריכה את יכולותי הסוציאליות, האינטלקטואליות וההומריסטיות בעוד שאני, מצידו האחר של המתרס, סבור לרוב שאני נוטה להיות אידיוט ושאולי עדיף לטובתי האישית ולטובתו של העולם שאהיה מעט יותר בשקט ואחדל להחריד אנשים תמימים ממנוחתם המטאפורית. הייתה לי גם פואנטה כאן בסביבה איפשהו, אבל היא חמקה ממני כרגע, אם היא תימצא אי-פעם, אני מבטיח לשתף אתכם (don't hold your breath though).

 

טודולו.

* הבהרה-כל מה שנרשם בפוסט זה בכל הנוגע לנשים, גברים וכל מה שביניהם נגוע בסטריאוטיפים ודעות קדומות וחשוכות של הכותב שהוא, כאמור, אידיוט. אין לקחת את הדברים הכתובים לעיל בשום צורה ואופן כהתייחסות אישית ו/או הדבקת תוויות ו/או סטיגמות למי מהקוראים ו/או הקוראות בגיל כזה ו/או אחר שכן הפוסט משקף אך ורק את רשמיו המעוותים של הכותב על העולם ולא דבר נוסף פרט אליהם.

נכתב על ידי UpSideDuck , 24/2/2007 17:35   בקטגוריות אהבה ויחסים, תובנות, סקס  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רקף ב-17/9/2007 20:05



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)