לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

מה שהשעמום עושה לאנשים


100 דברים שחייבים לעשות עד גיל 30 באדיבותה:

 

1. לגור עם מישהו (לחלוק גסט-האוס בהודו במשך חודשיים נחשב?)

2. לגור לבד.

3. לקבל תלוש משכורת.

4. לדפוק את האוטו ולהחליף פרטים. (עדיין לא קרה למרבה הפלא)

5. להיות באוברדראפט, בלי שום מקורות הכנסה נראים לעין.

6. ללמוד מתי ואיך להשתמש בשואב אבק. (אחד החסרונות הבודדים בלגור לבד)

7. לבשל לבד ארוחה לשישה אנשים. (2 מנות מתוך 5 ל-9 אנשים גם הולך?)

8. לשלם לבד על ארוחה לשישה אנשים. (פעם קניתי פלאפל למישהו) 

9. להקים אוהל בגינה ולישון בשק שינה. (לא ממש בגינה אבל אפשר לסמן וי אני חושב)

10. לריב על חניה. (לא היה שום ריב, אני חניתי והערס התעצבן) 

11. ללכת מכות (לא בהכרח על חנייה). (בבית ספר, כשלמרבה הפלא לרוב הייתי בצד המכאיב ולא הכואב)

12. להגיד משהו שתצטער עליו כל החיים. (ושוב, למקרה הפלא זה עוד לא קרה, להצטער חודשיים-שלושה גם תופס?)

13. לעשן סיגריה. (פעם אחת הספיקה לי)

14. לקנות קונדום בבית מרקחת. (אף פעם לא הבנתי מה הביג דיל)

15. להשתמש בקונדום. (לא כיף, ממש לא)

16. לקשור עניבה. (שרוכים אני בקושי קושר אז עניבה? הגזמתם)

17. לצאת מהצגה באמצע. (אולי אם הייתי הולך לתאטרון קצת יותר).

18. לא להנות בהופעת רוק. (דן תורן ופיטר רוט ממש מעצבנים)

19. לגשת למלצר בפאב ולבקש שינמיכו את המוזיקה.

20. להזמין את אבא שלך לקפה ולדבר על הבעיות שלו. (לא שותה קפה)

21. לקנות דיסק של מוזיקה קלאסית. (רק פעם אחת, כדי להרגיש אינטלקטואל)

22. להודות שאין לך תמיד סבלנות לג'אז. (ואם יש לי?)

23. לעשות לעצמך מסיבת יום הולדת. (לא מאמין בימי הולדת, רק במתנות)

24. לקנות מעיל עור "לכל החיים". (לא לכל החיים ולא לשבוע)

25. לפלרטט עם אישה נשואה. (לא יקרה)

26. לנהל רומן עם אישה מבוגרת ממך בהרבה. (לא מאמין שזה יקרה, אבל יש הפתעות בחיים)

27. להשתתף בהפגנה. (כמה וכמה אפילו, בתור עטלף צעיר עוד הייתי נאיבי ומעורב)

28. לקנות בסופר בשלוש לפנות בוקר. (בשתיים וחצי בלילה בדרך מדרמסאלה למנאלי התחשק לי צ'יפס, זה אמנם לא ממש היה סופר, אבל גם לא רחוק)

29. לעשות עגיל. (ain't gonna happen)

30. ללכת לעשות קעקוע ולהשתפן. (אם אני אלך לעשות קעקוע אז אין סיכוי בעולם שאני אשתפן)

31. לא לצעוק על הבוס שלך, למרות שאתה צודק. (פעמיים ביום לפחות)

32. להתפטר. (טרם)

33. שיפטרו אותך. (טרם)

34. לבקש העלאה. (טרם)

35. להתחיל דיאטה. (מה זה דיאטה?)

36. לשבור דיאטה. (מה זה דיאטה?)

37. להרשם למכון כושר, ללכת פעמיים ולא לבוא יותר. (רגע של אופטימיות מוגזמת, לא יקרה יותר)

38. להיות בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם. (חצי זה גם לא רע)

39. להתנשק בפריז, לונדון, ניו יורק ואמסטרדם. (נשיקה מסבתא נחשב?

guess not). 40. לעשן ג'וינט. (אהא)

41. להרגיש שלבך נשבר. (עבר לי אחרי יום וחצי)

42. לשבור את לבו של מישהו אחר. (אני חושש שכן)

43. לדבר על חתונה. (דיברתי על זה עם אמא כמה פעמים, הגענו למסקנה שהיא מאוד רוצה שאני אתחתן)

44. להפסיד יותר מ-100 דולר בקזינו. (רק 20$, נצטרך לנסות שוב)

45. לריב עם חבר\ה קרוב\ה ולהפסיק לדבר איתה\איתו לתמיד. (לא מאמין בלריב וגם לא בלהפסיק לדבר לתמיד)

46. לקום עם האנג-אובר. (הו כן)

47. לעמוד על במה ולדבר (הייתם מאמינים שהייתי כוכב הופעת הסיום של חטיבת הביניים? גם אני לא).

48. להחזיר להורים הלוואה שלקחת מהם, למרות שהם לא לוחצים. (לא קרה וכנראה שגם לא יקרה)

49. לכתוב שיר. (למרות שניסיתי להדחיק את המאורע, זה אכן קרה)

50. לגנוב מהמכולת שוקו ולחמניה בחמש בבוקר. (לקנות גם נחשב?)

51. להשאיר טיפ ענק למלצר/ית יפה. (פעם השארתי בטעות טיפ של 60 שקל על חשבון של 40, אבל זה היה בטעות והמלצר לא היה ממש יפה)

52. להתחיל עם בן המין שלך. (nope)

53. להיות בפגישה עיוורת. (been there, done that)

54. להיות בהופעה של שלמה ארצי. (לא, תודה לאל)

55. להיות האדם היחיד שלא מדליק נר בהופעה של שלמה ארצי. (אני מוכן להדליק נר בהופעה של שלמה ארצי, כדי לשרוף את הבמה ולהפסיק את הזוועה)

56. לנהל רומן של לילה אחד (סטוץ) (yup)

57. לנהל מערכת יחסים של יותר משנה. (עדיין עובד על זה)

58. להגיד "רגע, אני מוכרחת לבדוק ביומן". (הגדרה יפה ל-"אין שום סיכוי בעולם אבל לא נעים לי להגיד לא סתם ככה")

59. לזרוק את החולצה שהכי אהבת בגיל 16. (היא כבר הייתה קרועה לגמרי, זה היה לפני חצי שנה בערך)

60. להודות שלא הצלחת לגמור את "שר הטבעות". (גמרתי אותו בגיל 9 ומאז קראתי אותו עוד לפחות 10 פעמים)

61. לאכול סושי. (טעים)

62. לצבוע חדר, או לפחות לתלות תמונה לבד. (תמונה, רק תמונה )

63. להשתתף במנגל ולטעון שזה ברבקיו. (אלא אם כן נולדת וחיית רוב חייך בארה"ב אין שום תירוץ סביר לקרוא לזה ככה)

64. לראות סרט כחול. (מה חשבתם?)

65. לקרוא ספר עם מעל אלף עמודים. (באנגלית!)

66. לקבל פרחים. (אף אחד לא אוהב אותי...)

67. לרשום במכולת במקום לשלם. (nope)

68. לעשות פסיכומטרי. (747)

69. 69. (טרם)

70. להתווכח עם שוטר. (כמו לדבר לקיר רק שלקיד יש תשובות פחות מטומטמות)

71. להגיע לכנרת בחורף. (עדיף על להגיע בקיץ)

72. להגיע למסקנות סופיות על דעותיך הפוליטיות. (שמאלני מנייאק)

73. להשתכר עד שאתה לא זוכר מי אתה. (אהא)

74. לקנות מחשב, או לפחות לדעת להשתמש בו. (לפעמים נדמה לי שהוא זה שמשתמש בי)

75. לדעת בעל-פה קטעים מ"גבעת חלפון אינה עונה". (ומבצע סבתא ועוד כהנה וכהנה)

76. ללכת לישון לפני שאתה עייף, כי מחר אתה חייב לקום מוקדם. (וגם סתם כי זה כיף)

77. לתלות דגל ביום העצמאות. (פעם תליתי אנטריקוט על המנגל, זה נחשב?)

78. לקנות מתנות לחג. (yup)

79. להבין שכבר לא תניף את הגביע. (זה עוד יקרה! באמת!) 

80. להשתחרר מהצבא, ובהזדמנות זו, להפסיק לדבר בראשי תיבות. (חפ"שים שמדברים בר"ת זה כ"כ דפ"רי)

81. לשבור רגל. (נקע חמור ושבועיים בגבס גם הולך?)

82. להחליט אם אתה מאמין באלוהים. (לא מאמין)

83. להתאהב בכוכב קולנוע ולהאמין למשך יומיים שיש לך סיכוי. (כן כן, הייתי צעיר ותמים והנסיכה מ-"הסיפור שאינו נגמר הייתה בדיוק הטיפוס שלי באותה תקופה)

84. לקנות גיטרה. (למדתי במשך כמה שבועות עד שהמורה שלי אמר לי שאין לי כשרון)

85. להחליט על זהותך המינית. (סטרייט)

86. להאמין שהשופט בן-זונה. (כל יום חמישי בערב)

87. לישון בסרט של סטיבן שפילברג. (יותר מדי רעש בשביל לישון, אבל נימנמתי קלות)

88. להודות שישנת בסרט של אינגמר ברגמן. (אף פעם לא טרחתי לראות סרט של ברגמן, אבל אם הייתי בוודאי הייתי מנצל את העניין להשלים שעות שינה)

89. לגדל זקן. (אתם לא רוצים לדעת...)

90. לדעת להגיד "מסצ'וסטס". (בקלות אפילו)

91. לישון בעירום בקיץ. (ולא רק)

92. להביא מישהו\מישהי לארוחת ערב אצל ההורים. (אמא, בתגובה, הזמינה אולם אירועים וקבעה עם רב)

93. ללמוד שאסור להכניס סוודרים מקשמיר למכונת הכביסה. (למה לא?)

94. לאכול משהו מאוד לא כשר.(המבורגר עם בייקון וגבינה, שרימפס, נהייתי רעב...)

95. להבדיל בין וויסקי ובורבון, משי וסאטן, נפוליטינה ומרגריטה. 96. להצליח להיות לבד יותר מיומיים, ולהנות מזה. (אבל בסוף זה נמאס)

97. להפסיד בכבוד. (תמיד)

98. להפסיד בכוונה.

99. להחליט את מי אתה אוהב יותר, שלמה ארצי, שלום חנוך או אריק איינשטיין. (שלום, מה השאלה?)

100. להפסיק לשאול "מי אני".

 

עכשיו אפשר שוב להדחיק את העובדה שה-30 הזה כבר לא ממש רחוק? בבקשה?

נכתב על ידי UpSideDuck , 18/4/2007 12:01   בקטגוריות אולי תתבגר כבר?, פרוייקטים של ישרא  
הקטע משוייך לנושא החם: 100דברים
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-20/4/2007 01:38



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)