לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007


טוב, זה כבר נהיה ממש, אבל ממש מעצבן. ביום ראשון בבוקר אני ממריא לי ל-8 ימים בפריז הרחוקה, אבל הדבר היחיד שתקוע לי בראש כרגע זה קצין אחד שהדבר היחיד שמאפיל על חוסר היושר שלו זה הטימטום שלו. לפני כשלושה שבועות קיבלתי מאותו קצין טלפון שבו הוא מתחנן בפני שאגיע תוך מספר ימים לשבועיים של מילואים מפאת איזו בעייה שהצריכה גיוס דחוף של מילואמניק. בגלל העבודה לא התאפשר לי לעזור לו, אבל סיכמתי איתו שבין הנסיעה שלי לפריז לנסיעה לגרוזיה אני ארחיק עד לירושלים לטובת שבועיים של מילואים שאמורים להסתיים רק שעות ספורות לפני שאני ממריא לגרוזיה (שכמו כל המקומות בפוסט זה, גם היא רחוקה). אמנם הסכמתי באופן כללי לתאריכים שאותו קצין ביקש אבל גם אמרתי לו שלמרות שטכנית אני אוכל להגיע מתוך סימפטיה ארוכת ימים למדור בו אני משרת, אני עדיין אשמח מאוד אם הוא ימצא לי מחליף לאותם תאריכים ויקבע לי את המילואים לאמצע אוגוסט, אחרי שאחזור מגרוזיה.

 

בין אז לעכשיון יצא לי במקרה לדבר עם חבר שמשרת איתי במילואים שאמר שישמח מאוד להחליף אותי מכיוון שכרגע הוא מובטל וצריך את הכסף. שמח וטוב לב שמצאתי לי מחליף התקשרתי לאותו קצין, הודעתי לו שיש מי שישמח להחליף אותי באותם תאריכים ואמרתי לו שאני אשמח מאוד אם הוא ידאג להחלפה וישנה לי את מועד המילואים. עבר יום, עברו יומיים, ותשובה אין, התקשרתי שוב לאותו קצין, שאלתי אותו מה קורה עם המילואים והוא ענה לי שהוא לא יכול להחליף אותי ושאני עדיין צריך להגיע למיואים ב-22.7 ולא באמצע אוגוסט. הופתעתי קצת, אבל חשבתי שאם אותו חבר שהסכים להחליף אותי יתקשר לאותו קצין הבעייה תיפתר ונתתי לאותו חבר את הטלפון של הקצין. אותו חבר, במקרה או שלא במקרה, לא ממש הצליח ליצור קשר עם הקצין, השאיר לו הודעה שבה הוא מבקש להחליף אותי במילואים בתאריכים המדוברים ונענה כמה דקות אחר-כך בתשובה המנומסת ש-"הוא מודה לו על ההצעה לעזרה אבל כרגע אין בו צורך". התקשרתי שוב לקצין, ובהסבר מגומגם הוא טען בפני שמכיוון שאני עשיתי מילואים במדור לא מזמן, אם הוא יקח אותי הוא יחסוך את זמן החפיפה ולכן הוא לא רוצה לקחת את אותו בחור. ציינתי בפניו את העובדה שהמילואים ש-"עשיתי לא מזמן" כהגדרתו היו בדיוק יומיים, נערכו לפני שנה ושחודשים ספורים לפניהם אותו חבר עשה מילואים שנמשכו שבועיים במדור, אבל גם זה לא ממש הסיט את אותו קצין מהתעקשותו שהוא לא יכול למצוא לי מחליף ושאני עדיין צריך לבוא באותם תאריכים.

 

ועכשיו הבהרה לגבי המקום שבו אני עושה מילואים, מדובר במדור קטן שבו כולם מכירים את כולם, היחידה דואגת למנוע מהחיילים מילואים מיותרים ומשתדלת לתאם איתם תאריכים נוחים למילואים והם "בתמורה" חותמים על כתבי התנדבות כשצריך לזמן אותם בהתראות קצרות או במרווחים קצרים בין שירות לשירות. אם לא המצב המיוחד הזה כבר מזמן הייתי אומר לאותו קצין, שעדיין לא טרח אפילו לשלוח לי את הצו (וכרגע אנחנו שבועיים וחצי לפני תחילת המילואים) שידחף את המילואים שלו למקום שבו השמש אינה זורחת ושאני לא מסכים לחתום על שום התנדבות בתנאים האלו. נכון לעכשיו עוד לא עשיתי שום צעד דראסטי, אבל כשקצין משקר לי במצח נחושה כשהוא מודע היטב לכך שאני מודע לכך שהוא משקר לי, כאן אנחנו כאן מתחילים להתקרב ל-"קאזוס בלי". עדיין לא ממש החלטתי מה אני הולך לעשות, אבל סביר מאוד להניח שהסכמה שלי למילואים האלו, אם תהיה, תותנה בשיחה שלי עם הממונה של אותו דביל.

 

מה שאני לא מבין זה למה אני צריך לבלות את החופשה הנהדרת שהולכת להיות לי בפריז במחשבות עצבניות על קצין מטומטם.

נכתב על ידי UpSideDuck , 5/7/2007 18:25   בקטגוריות קיטורים, צבא  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-16/7/2007 07:46



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)