לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הראשון בחודש


בכל פעם מחדש הקטע המוזר הזה, שהפוסט הראשון שנכתב בחודש עומד לו בודד בראש הבלוג, בלי המשך, וכל מי שנכנס לבלוג רואה רק אותו, כאילו הוא המייצג היחיד, כי בינינו, כמה אנשים כבר טורחים ללכת אחורה? לקרוא עוד משהו? בטח שלא אם הפוסט הראשון בעמוד לא מדהים במיוחד. אז תיכף נגמרים לי 4 שבועות של חופש, אמנם אלו היו 4 שבועות שבהם כמעט ולא ראיתי אור שמש, 4 שבועות שבהם התהפך השעון הביולוגי שלי, ובמקום לישון בלילה ולחיות ביום, אני ישן ביום ומדבר בטלפון או במסנג'ר בלילה, אבל אי אפשר לומר שלא היה כיף. המחשבה על החזרה לעבודה עושה לי קצת רע למען האמת, שוב אותם נודניקים טרחנים, שוב אותו חום מעיק, שוב לקום ב-6 כל בוקר, למי יש כח? אבל באיזשהו מקום זה דווקא טוב, אני שוב יכול ללכת, שוב יכול לצאת, אולי אני אפילו אחזור לנהוג בקרוב (לא שזה כזה להיט, אבל זה גם משהו...), אולי אני אפילו אפגוש סוף-סוף מישהי, אחת, מיוחדת, שרק תגרום לי לחייך.


זהו לבינתיים, קצר, תמציתי ולעניין, רק לשחרר קצת דברים מהלב, מהראש, מהנשמה, בדרך לסוף של תקופונת קצרה וחביבה ובחזרה לעבודה, לפחות עד הסופ"ש הארוך של ראש השנה בעוד שבועיים שכבר מתחיל לבצבץ לו באופק. הרבה זמן כבר לא שמתי כאן שיר, אז הנה משהו אופטימי לסיום:


יוצא לאור - אהוד בנאי


השביל הזה מתחיל כאן

בין סניף בנק למעין

לא סלול, לא תמיד מסומן

השביל הזה מתחיל כאן

 

חוצה את העיר

עולה על ההר

ממשיך על הים ממשיך גם מחר

חותך באויר, בין הבתים

יוצא אל האור, אל חיים חדשים

 

לך עליו,

עלה עליו עכשיו

מלאכי ציפורים מעליך

מלווים את צעדיך

מרחוק נדלק אור

אל תסטה כדי שתוכל לחזור

 

השיר הזה מתחיל כאן

כחול על הדף הלבן

לא גמור, לא תמיד מכוון

השיר הזה מתחיל כאן

 

חוצה את העיר...

 

וכדי שהסופ"ש באמת יהיה יפה, הנה עוד משהו מנפאל, מאחורי העננים שם, זו הדולוגירי, אחת מ-10 הפסגות הגבוהות בעולם:

 
נכתב על ידי UpSideDuck , 2/9/2004 23:05  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-6/9/2004 23:32



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)