לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

פורים וזה


נשבע לכם, אף פעם לא אהבתי את פורים. כלומר, זה נחמד מאוד שיש הזדמנות רשמית לדפוק את הראש עם המון בירה זולה וקצת וויסקי יקר וגם העובדה שמבחר בנותינו הצנועות והחסודות מוצאות לנכון ללבוש ממחט (כמו ממחטה, אבל מזערי בנוכחותו) בתור כסות בהחלט מחייה את הגוף ואת הנפש ואפילו אוזני המן (עם פרג! הבוז למשולשים ממולאי השוקולד והתמרים) אני מחבב פלוס. אבל כאן, פחות או יותר, מסתיים הצד החיובי במערכת היחסים המעורערת שלי עם חג הפורים.

 

קודם כל, יש את כל העניין הטורדני הזה עם הנפצים, הקפצונים, החזיזים, הזיקוקים, הרימונים, מטעני החבלה, הפצצות המאולתרות ושאר המרעישין (קצת מרעין, קצת בישין ובעיקר מרעישים) שתורמים תרומה שלילית למצב רוחי המעורער. מעולם לא סימפטתי מקומות רועשים מדי, הם תמיד עשו לי כאב ראש, רופפו את עצביי, הפריעו לי להתרכז, לישון, לחשוב ובאופן כללי להתעלם מהעולם הסובב אותי כפי שאני נוהג לעשות בזמנים כתיקונם. שנית, ישנו עניין התחפושות. אני לא יודע אם אני היחיד שמרגיש כך, אבל תמיד הרגשתי מטופש מאוד כל אימת שביצעתי את הטעות הטקטית המכונה תחפושת. אני אמנם רגיל להרגיש מטופש מאוד בהזדמנויות תכופות למדי בחיי, ובפרט בהזדמנויות כאלו ואחרות הקשורות בענייני אופנה, אבל עדיין, זו לא סיבה מספקת לעולל לעצמי דברים ממין זה בזדון.

 

אבל יותר מהכל, מפריעה לי העובדה שמתוקף החלטה שניתנה על ידי סמכות כלשהי בעלת שיקולים מעורערים למדי ככל הנראה, רוב האוכלוסיה הסובבת אותי מרגישה שהיא חייבת לשמוח בפורים וגרוע מכך, מרגישה שכל סביבתה הקרובה (ובפרט אני, למרבה הצער), חייבת לשמוח ולצהול. וכאן נעוץ אולי מוקש פציץ במיוחד. אני, מטבעי, תמיד הייתי איש של דווקא, לרוב אני שמח מאוד לרצות ולשמח אנשים אבל רק עד לאותו הרגע שבו הם לוקחים את הרצון הטוב שלי לרצות והופכים אותו לחלק ממערכת הציפיות שלהם ממני. בדרך כלל עניין שכזה מסתיים בחוסר עניין מוחלט שלי בשביעות רצונם של אותם אנשים מביצועי בתחום המוראלי בפרט ומשביעות רצונם הכללית מהחיים בכלל. אם אנסה לפשט את העניין ולהפסיק ללכת סחור סחור, למרות שאני לא רואה שום סיבה טובה להפסיק ללכת סחור סחור ולדבר לעניין, כפי שמי שקורא אותי בעקביות כבר בוודאי למד להבחין, ברגע שאנשים מצפים ממני לשמוח רק מתוקף תאריך מסויים, החלטה שרירותית שלא הייתה מעורב בה או כל דבר ועניין אחר שאינו קשור ישירות לתחושת שימחה שמבעבעת בי באופן טבעי, אני הופך באופן אוטומטי למדי ליצור נרגן, רטנוני ובלתי נסבל למחצה.

 

בסופו של דבר, התוצאה הסופית של כל ערימת המלל הזו אותה גיבבתי ברשלנות בשלוש הפיסקאות הקודמות היא שאת רוב חגי הפורים לדורותיהם, או לפחות בשנים האחרונות, אני נוטה להעביר מבואס קלות, בלתי מחופש, מוטרד תכופות על ידי אנשים שתוהים מדוע איני מחופש ו/או שמח, מנסה לתחזק מיגרנה קלה תוך כדי שמירה על תפקוד חלקי שלא יפחת מהתיפקוד החלקי השגרתי שלי ובדרך כלל גם שיכור מעט (או הרבה, או הרבה יותר מדי). וזה, גבירותי, רבותי ושאר קוראים, לא כיף לי בכלל.

נכתב על ידי UpSideDuck , 19/3/2008 20:57   בקטגוריות קיטורים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)