לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

יש לה סקס במוח


טוב, זה כבר באמת נהיה מוזר ומסובך כל העסק הזה של למצוא אהבה או מינימום חברה רצינית. לפני כמה ימים פנתה אליי מישהי מאתר היכרויות כלשהו, התחלנו לדבר במסנג'ר, וכמעט מהרגע הראשון היא שלחה לי רמיזות קלות (ופחות קלות) קלות, שהיא מאוד מעוניינת. מהר מאוד השיחה עברה לטלפון, וזרמה יפה מאוד, עד שעלינו על המוקש, מסתבר שהבחורה הסימפטית היא אקסית של החבר הכי טוב שלי, ולא סתם אקסית, החברה הראשונה שהייתה לו. במילה אחת-סרט. מיד כשסיימנו את השיחה התקשרתי אליו, הוא מיד אמר לי שאין לו שום בעייה שאני והיא נצא, שהם נפרדו לפני 4 שנים, ושהוא ישמח מאוד אם יהיה בינינו משהו. מצד אחד זה הרגיע אותי, אבל מהיכרותי איתו, גם אם הוא ממש לא היה מרגיש בנוח, התגובה שלו הייתה נשארת זהה.

 

עוד באותו ערב היא התקשרה אליי שוב, המשיכה לשלוח לי רמיזות שהיא מאוד מעוניינת, בשלב כלשהו של השיחה, בלי קשר לכלום, היא פתאום שואלת אותי: "אתה יודע מה בא לי עכשיו?", "מה?", "למצוץ לך. להכניס את כל הזין הגדול שלך לפה שלי וללקק אותו, לעבור על הכיפה עם הלשון שלי, למצוץ לך חזק...". זה עוד לא קרה לי. לא שלא היו לי שיחות מאוד מוצלחות עם בחורות שהכרתי באתרי אינטרנט, אבל שיחת סקס כבר בשיחה השנייה? עוד לפני שנפגשנו? זה עוד לא קרה לי. אותה שיחה עוד המשיכה והמשיכה במשך יותר משעה וחצי רוויות מיצים, גניחות, פנטזיות והמון המון סקס.

 

מאז דיברתי איתה עוד כמה פעמים, איכשהו (כמעט) כל השיחות שלנו מגיעות מהר מאוד, בעיקר ביוזמתה האדיבה, לנושא הסקס. אמרתי לה שאני לא בטוח אם זה נכון שנהיה ביחד, בגלל אותו חבר, שזה יכול לגרום ללא-מעט מבוכות לכל הצדדים המעורבים בעניין, והיא הסכימה איתי ואפילו אמרה שהיא חושבת שאולי עדיף שנהיה ידידים, אבל מהר מאוד היא החזירה את השיחה לחלק ה(כנראה) אהוב עליה-סקס. היא גם ביקשה ממני את מספר הטלפון של אותו חבר (הם ניתקו את הקשר סופית לפני יותר משנתיים) וסיפרה לי שהם דיברו יותר משעתיים, ושגם לה הוא אמר שאין לו שום בעייה שנהיה ביחד. הבחורה הזו, אגב, גרה במרחק שעה נסיעה ממני, ואין לה רישיון, ולכן כרגע, בגלל העומס שיש לי בעבודה בגלל החגים, כנראה שייקח עוד כמה ימים לפני שנוכל להיפגש, אבל בלי ספק, יהיה מעניין. מאוד מעניין.

 

ובלי שום קשר, 4 דיסקים נוספו לי בשבועיים האחרונים לאוסף, אלג'יר-מנועים קדימה (משובח), דניאל סלומון (אפילו טוב יותר), כנסיית השכל-רוץ ילד (חביב, לא יותר מזה) ואיפה הילד-האוסף (מצויין).

נכתב על ידי UpSideDuck , 28/9/2004 15:24  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-4/10/2004 14:38



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)