לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אה הא!


תמיד ידעתי שהפייסבוק הזה שימושי...

 

]

נכתב על ידי UpSideDuck , 5/1/2008 13:32   בקטגוריות וידאו, שטויות, תובנות, אינטרנט  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-6/1/2008 23:55
 



דג ברשת


זה התחיל בצורה צנועה למדי, תיבת דואר בנפח המהמם של 2 מגה-בייט בהוטמייל נקודה קום והיום זה פשוט השתלט לי על החיים. עם החברים אני מתקשר דרך המסנג'ר יותר מאשר בכל דרך אחרת, וכשאין מסנג'ר אז יש מייל, או ליתר דיוק, 3 תיבות אימייל שונות, שתיים מהן בהוטמייל ועוד אחת ביאהו. כשנמאס לי קצת מחברים בלתי וירטואלים אני מגיע לבלוג, כבר 3 וחצי שנים שאני שופך בו הגיגים ושאר ירקות, אוסף חברים בנות זוג, זיונים (נדירים), מכרים וירטואלים והשכלה כללית. ואם כבר מזכירים את התחום הרומנטי, 7 כרטיסים שונים ב-4 אתרי הכרויות שונים, 4 מהם אינם פעילים, 2 פעילים באופן רופף למדי ואחד נוסף בו אני משתדל לבקר על בסיס יומי ולהתאכזב שלא קיבלתי אף הודעה. אחרי שהתייאשתי כמעט סופית מכל הקטע החברתי באינטרנט אז הגיעו אנשים רעי-לב ואילצו אותי לפתוח כרטיס בפייסבוק (כדי שמי שלא נמאס לו ממני כאן יכול לקבל אותי גם שם בגירסה קצת פחות אלמונימית) ומאז אני מבלה שעות ביום בחיפוש אחרי אנשים שאולי הכרתי בבית הספר היסודי ואין לי שום עניין להפגש איתם שוב.

 

כשאני לא יודע משהו, אני מגגל אותו, את החדשות שלי אני צורך דרך וויינט, נרג', CNN, וואלה, דבקה (כי הם מופרעים לגמרי) ועוד אי-אילו אתרים. את אירועי הספורט שמעניינים אותי אני יכול לראות בשידור חי דרך הסופקאסט ואם לא תפסתי את השידור הישיר תמיד ימצא האתר שיש בו איזה תקציר. אחר כך אני הולך וכותב מה חשבתי על מה שקרה בפורום כזה או אחר שמאכלס חולי ספורט ונפש שעלולים להזכיר אותי מאוד לעיתים. על מוזיקה אני קורא בשרת העיוור, במומה, בעונג שבת ובכמה וכמה פורומי מוזיקה. אם במקרה נתקלתי במשהו מעניין אני ישר שולח את הציפור הכחולה שתוריד לי אותו ישר למחשב שהוא אמצעי המוזיקה העיקרי שלי. אם אהבתי את מה שהורדתי, אני קופץ ישר לאתר של מוזיקה נטו וקונה את הדיסק שמגיע אלי באיזו דרך פלא בלתי וירטואלית שנקרא בעולם העתיק "דואר" (כן כן, "דואר" בלי המילה "אלקטרוני" אחריו, גם לי זה נשמע מוזר בהתחלה).

 

אבל זה לא נגמר בבית, ממש לא. בעבודה אני מבלה חלקים נרחבים מהיום מול המחשב בעבודה על תוכנה שרצה כולה על האינטרנט. כשהאינטרנט איטי גם העבודה הולכת לאט, כשהאינטרנט נופל כל מקום העבודה שלי נתקע. לפעמים, ממש לפעמים, אני אפילו מספק סוג של יעוץ טכני בפורום של האתר של מקום העבודה שלי.

 

ולחשוב שלפני 7 שנים, פחות או יותר, לא היה לי מושג מה זה האינטרנט הזה וחשבתי שזו עוד אופנה מטופשת וחולפת.

נכתב על ידי UpSideDuck , 9/10/2007 20:26   בקטגוריות הבלוגיה, תובנות, אינטרנט  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-10/10/2007 15:37
 



כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)