לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תחרות סיפורים


זוכרים? זה לא היה כל-כך מזמן, למרות שזה נראה קצת רחוק. בכל מקרה, שוב בא לי לקרוא משהו טוב, ולפיכך תחרות הסיפורים חוזרת בקאמבק מהספרים. איך זה יעבוד? בדיוק כמו בפעם הקודמת, ואני מצטט את עצמי עם כמה תיקונים רלוונטיים:

 

התחרות:

מדובר באופן די פשוט בתחרות סיפורים קצרים, הסיפור יכול להיות בכל נושא שתבחרו, ובאורך של 500-1500 מילה, כמובן שאני לא אתקטנן על מילה לפה או מילה לשם, אבל נא להשתדל שלא להאריך יותר מדי. גם סיפורים קצרים מאוד אני לא אוהב, או כמו שהמורות שלי היו נוהגות לכתוב לי על מבחנים: "יפה, אבל למה לא הרחבת?". התחרות מתחילה עכשיו ותסתיים במועד שיקבע בקרוב. עד הדד-ליין יש לכם זמן לכתוב את הסיפור, לשכתב אותו, לבדוק אותו, להחליט שהוא לא מוצא חן בעיניכם, לכתוב סיפור חדש, להתבאס ממנו רצח, לבקש הארכה כי יש לכם מבחן בתושב"ע מחר, לא לקבל אותה ולחזור אחר כבוד לסיפור המקורי והמצויין שלכם. עם פקוע הדד-ליין נסגרת ההרשמה ואני אתחיל לקרוא את הסיפורים, ברגע שאני אסיים לקרוא ואחליט על המנצח, המנצח יוכרז כאן בפרק סיום מרגש כולל דמעות, ספיישל מיוחד בערוץ 2 והופעת אורח של נתן נתנזון ואושיק לוי. כמובן שבפוסט של הסיפור שכתבתם, יש לקשר אל הפוסט הזה שלי, ולהודיע לי בתגובות שנרשמתם (אחרת איך אני אדע שאתם בפנים?), לטובת התחרות יגוייס הכפתור המוצלח שעוצב ע"י זאתי לתחרות הקודמת אותו אתם מוזמנים לשים בבלוגכם עם קישור לפוסט הזה.

 

 

מי יכול להשתתף?

כל מי שיש לו בלוג. אין הגבלת גיל, מין, צבע, מקום מגורים ומידת פקאצתיות, אם כי אני מודיע מראש שבלוגים הנוטים להשתמש בסימנים שונים ומשונים במקום אותיות, מרבים בסימני קריאה, והם מושי-מושלמים באופן כללי, נמצאים מראש בעמדתת נחיתות. כל בלוגר יכול לשלוח סיפור אחד, ולא יותר, עם כל הרצון הטוב ואהבת הקריאה שלי, אני לא חושב שיהיה לי זמן לקרוא כ"כ הרבה.

  

איך זוכים?

פשוט מאוד, אם שלחתם סיפור, והסיפור שלכם הוא הסיפור שהכי אהבתי מכל הסיפורים שנשלחו, זכיתם. עצם זה שזכיתם בתחרות לא מעיד על שום-דבר מעבר לכך שאני אוהב את הכתיבה שלכם, וגם אם לא זכיתם, זה לא אומר שאני לא אוהב אתכם/אתם לא יודעים לכתוב/אין לכם כשרון/אתם לא נחמדים וחכמים, זה רק אומר שבסה"כ היה סיפור אחד של מישהו אחר שאותו אהבתי יותר. לתשומת ליבכם, הצעות שוחד למיניהן (לא כולל שוחד מיני פרט לאישורים חריגים מהזובו), טובות הנאה, התחנפויות, התחננויות, עשיית עיניים והצעות מגונות יתקבלו בשמחה ע"י ההנהלה אך לא ישפיעו על תוצאות התחרות.

   

מה הפרס?

לא שהתחרות היא לשם פרסים כמובן (מה, יש פרס?), אבל בכל-זאת, הזוכה המאושר יזכה במנוי פרו לחצי שנה ובהערצתם האינסופית של עשרות-אלפי בלוגרים ובלוגריות. או שלא. נסתפק כרגע רק בפרו. משתתפים שיבקשו להחליף את הפרס במשהו אחר מוזמנים להציע פרסים חלופיים והנושא ישקל.

 

כמובן שהנהלת הבלוג תשמח מאוד אם תפרסמו את התחרות אצלכם ואף תשדלו בלוגרים כשרוניים במיוחד להשתתף בה, בהצלחה שיהיה.

נכתב על ידי UpSideDuck , 30/11/2005 18:43   בקטגוריות תחרות סיפורים  
113 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   19 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עידן ב-26/8/2008 14:49
 



מחר


מחר נסגרת ההרשמה לתחרות. הזדמנות אחרונה בהחלט לזכות בתהילת עולם, או לכל הפחות, פרו לחצי שנה. יאללה, זוזו.

 

סופ"ש משובח שיהיה.

נכתב על ידי UpSideDuck , 14/4/2005 16:17   בקטגוריות תחרות סיפורים  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נאדין ב-12/6/2005 21:43
 



כפתור ופרח


תגידו, מה שווה תחרות אמיתית אם אין לה איזה כפתור יפה, ככה שיהיה בשביל המשתתפים? אז הנה, עכשיו גם לתחרות הסיפורים יש כפתור באדיבותה של זאתי:

 

 

עכשיו רק חסרים עוד כמה משתתפים וסמיילי קורץ שלא נראה כאילו דחפו לו עפרון לעין...

נכתב על ידי UpSideDuck , 11/4/2005 13:45   בקטגוריות תחרות סיפורים  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של penny_lane ב-18/4/2005 07:59
 




דפים:  
כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)