לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אה הא!


תמיד ידעתי שהפייסבוק הזה שימושי...

 

]

נכתב על ידי UpSideDuck , 5/1/2008 13:32   בקטגוריות וידאו, שטויות, תובנות, אינטרנט  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-6/1/2008 23:55
 



סינגלים


כבר הרבה זמן שלא כתבתי כאן על מוזיקה שהיא מבחינתי אולי הדרך הכי טובה שיש להפטר מהעצבים על קצינים טיפשים (ומעצבים באופן כללי, אבל לא ממעצבים אני חושב), אז here i go again. סינגל חדש ומעולה לנעמה הילמן. בארץ היא לא ממש מוכרת למרות שהיא מגיחה לכאן מפעם לפעם, אבל מי שאהב את האלבום שלה בטח ישמח לדעת שהסינגל הוא סנונית ראשונה מתוך האלבום הבא. מי שלא מכיר, אפשר גם להוריד EP שלם עם חמישיה שירים מצויינים מכאן (לפחות פעם שניה שאני מלנקק לשם, אבל זה שווה, באמת).

 

מעבר לזה, באיחור אופנתי הגיע אלי סוף סוף "הייקו בלוז", הדיסק החדש של דויד פרץ. אז קודם כל, אני חייב להחמיא ל-hiss records על הדיסק המושקע ביותר שיצא לי לקבל, החל מהעטיפה המוצלחת, המשך ב-DVD שעדיין לא הספקתי לראות וכלה בעוד אי-אילו צ'ופרים מגניבים ביותר שהגיעו במעטפה יחד עם הדיסק ועשו לי את אתמול (לפחות עד לאותו קצין). האלבום עצמו עושה רושם ממש מוצלח, לפחות ב-2-3 שמיעות ראשונות. אני אצטרך לחרוש אותו עוד כמה פעמים כדי לגבש את דעתי בנושא, אבל לפחות בינתיים כבר מצאתי לי פייבוריט אחד באלבום דווקא בשיר שלא ממש מתאים לטעם שלי בדרך-כלל, "עצוב כמו מים". בכל מקרה, אפשר לשמוע את האלבום המלא כאן, להזמין אותו ואפילו לעקוב אחרי הדרך הארוכה עד לאלבום בבלוג של הלייבל, מומלץ בחום.

 

ואם כבר אנחנו בענייני בלוז, קבלו לקינוח את אחד החביבים עלי ביותר:

 

נכתב על ידי UpSideDuck , 6/7/2007 16:11   בקטגוריות וידאו, מוזיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-16/7/2007 07:54
 



פולו-אפ


בהמשך לפוסט ההוא...

 

נכתב על ידי UpSideDuck , 23/6/2007 23:22   בקטגוריות וידאו, סקס, שטויות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-28/6/2007 15:08
 




דפים:  
כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)