לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

wind of change


למקרה שתהיתם, הנהלת הבלוג ובראשה אני החליטה לשנות את שמו של הבלוג שהחל מהיום לא יקרא עוד "לא סגור". מהיום, אם תראו אותו עובר ברחוב ותרצו להזהירו פן ידרוך על קקי של כלב, אתם מוזמנים לקרוא לו "בלתי מזיק ברובו".

 

חורף שמח.

נכתב על ידי UpSideDuck , 31/10/2005 22:45  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-4/11/2005 11:53
 



הא?


מישהו מוכן להסביר לי איך זה שב-6 בבוקר כשיצאתי מהבית עם חולצה קצרה, היה נעים על גבול הקריר ובסביבות 9 בבוקר כבר שיקשקתי מקור?

 

מישהו מוכן להסביר לי מה התועלת שבלהתעורר 5 דקות לפני הזמן ולהתחיל את הבוקר עם הבאסה שבידיעה ש-5 הדקות האחרונות של השינה (שהן, כידוע, המוצלחות ביותר) התבזבזו לריק?

 

מישהו מוכן להסביר לי איך נימנום של 10 דקות על הספה אחה"צ מסוגל להפיק שינה כ"כ עמוקה וחלומות כ"כ מורכבים שמתוכם הפרטים היחידים שזכורים לי הם חסה וכביש מלא מכוניות?

 

הא?

נכתב על ידי UpSideDuck , 31/10/2005 18:06  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-1/11/2005 09:01
 



רכבות


הפוסט הזה גרם לי פתאום לעצור רגע להזכר בהודו. הותיקים שביניכם בוודאי זוכרים את התקופה בימיו הראשונים של הבלוג שבה חצי מהפוסטים שהייתי כותב היו מסתיימים בגעגועים שונים ומשונים להודו, לטיול או לשניהם, ובכן נחשו מה? זה חזר (אבל בקטן, נראה לי). לחלקכם זה אולי שמע משונה להתגעגע לנסיעות ארוכות שכאלו, כשאחת הנסיעות התארכה והגיעה ל-45 שעות, או להתגעגע לשינה על דרגשים צרים וקשים או ללכלוך, אבל בעיניי זה היה הטיול האמיתי. בין אם זה לחלוק את החטיפים שהבאתי איתי עם משפחה ולקבל בתמורה אורז, צ'אפאטי ודאל עטופים בעלי בננה או לרדת מהרכבת בחיפזון באחת התחנות כדי לקנות קולה או להתעורר ב-6 בבוקר מהצעקות של מוכר הצ'אי, כל הדברים האלו היו כמעט קסומים בעיני, השתלבו עם הנופים של הודו.

 

אותה נסיעה של 45 שעות, אגב, הייתה אחת הנסיעות היותר חוויתיות שהיו לי, וכללה שני לילות ברכבת. נסעתי עם חן, שהייתה החברה שלי באותה תקופה (או לפחות סוג של, כי לשנינו היה די ברור שהקשר הוא לזמן הטיול בלבד) ונסענו מגואה שנמצאת בדרום הודו לדלהי שנמצאת בערך חצי הדרך במעלה תת-היבשת לכיוון צפון. היומיים הראשונים והלילה שביניהם היו מהנים יחסית, התחברנו עם השכנים לתא, קנינו פירות, צ'אי וסמוסה (מעין הכלאה חריפה בין בורקס לאגרול) ואכלנו עד כדי להתחזר, וכשנמאס לנו לאכול, פתחנו את דלת הרכבת וישבנו על הסף עם הרגליים בחוץ, מסתכלים על הנוף.

 

הצרות, עד כמה שאפשר לקרוא להן ככה, התחילו בלילה השני. באיזור 12 בלילה התעוררתי כשכולי רועד מקור. מכיוון שהגענו מגואה, שם ,כפי שאתם יכולים לנחש בוודאי, היה חם, היינו שנינו עם בגדים קלים מאוד, הזמן היה אמצע ינואר, ודלהי וסביבתה היו קרות למדי. כמה קרות? לא הרבה מעל האפס. ישבנו שנינו ברכבת, כל-אחד מתעטף בסדין הדק שהביא איתו, וחן לבושה בחולצה הארוכה ובכובע הצמר שלי, מתלוננת שלא הבאתי מספיק בגדים חמים, עניין שמצחיק את שנינו עד היום בפעמים הנדירות שאנחנו מדברים. הרכבת הייתה אמורה להגיע לדלהי באיזור 6 בבוקר, כך שלמרות הקור הנוראי החלטנו שמכיוון שבקרוב מגיעים, לא נפתח את התיקים, אבל הנסיעה התארכה והתארכה, ולדלהי הגענו קפואים ומותשים רק ב-12 בצהריים. אני חושד שהיה כאן גם איזה פאנץ'-ליין מוצלח יותר, אבל הוא חמק ממני כרגע.

 

אם לא הספיק לכם, יש כאן עוד, הרבה יותר מוצלח לטעמי.

נכתב על ידי UpSideDuck , 26/10/2005 00:02  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-11/11/2005 13:19
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)