לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

סיכומולדת


קודם כל וראשית לכל, ובלי שום קשר כלל ועיקר להשלמת ההקפה ה-28 שלי סביב שמש שולית במערכת שמש צדדית בגלקסיה נידחת, לקחתי היום יום חופש מהעבודה לצורך סידורים שונים ומשונים שכללו, בין השאר, התלוות לאימי היקרה במעסה אחרי הטלוויזיה החדשה שלה, מסע שכלל, בין השאר, מצוד אחרי מקרר חדש שיהווה מתנת יום הולדת ממני לעצמי ויחליף את הדרוטאה העתיקה המקרקשת במטבחי כבר כמעט עשור (רק לשם ההבהרה, כשקיבלתי את אותה ענתיקה היא כבר הייתה בת 20 לכל הפחות). הייתי מספר אנקדוטות מהמסע המרתק הזה אבל למרבה הצער לא היו כאלו, ולכן נפנה ללא שהות לרשימת המתנות העדכנית והחלקית למדי (כך אני מקווה לפחות, אופטימיות זה דבר חשוב, לפחות עד שמרפי חובט בפרצופך ההמום כמה דקות מאוחר יותר):

 

1. 200 שקלים מסבתי התותבת.

2. הארוחה המסורתית במסעדת הבית באדיבותו של אבא.

3. סט מצעים באדיבותה של אמא.

4. ספר, "סוויטה צרפתית", גם הוא באדיבותה של אמא.

5. צמד ספרים, "רומן רוסי" ו-"תמונתו של דוריאן גריי", באדיבותי.

6. הבטחה לבקבוק אלכוהול לבחירתי, באדיבות סבתי האמיתית.

 

ומהצד הגשמי לצד האבסטרקטי המופשט-הפייסבוק הזה פשוט נפלא, קיבלתי היום יותר ברכות יום הולדת מאשר בכל 10 השנים הקודמות גם יחד, אמנם חלקן היו מאנשים איתם לא הגעתי לכדי אינטראקציה משך תקופה שנעה בין חודשים ספורים לבין שנים רבות, אבל בהתחשב בעובדה שאני מאשר ושולח בקשות חברות רק לאנשים שיש לי עבורם פינה חמה בלב, זה בהחלט משמח. היו לי עוד אי-אילו עניינים שונים ומשונים, אבל כרגע עייפתי מכל החגיגות, מינוריות ככל שיהיו, אז אני אנצל את העובדה שזה יום ההולדת שלי ומותר לי לעשות בו ככל העולה על רוחי ואפרוש עם פוסט חצי גמור, המשך יבוא בהמשך שיהיה מתישהו. בעתיד כנראה.

נכתב על ידי UpSideDuck , 25/11/2007 22:20  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה ב-9/12/2007 01:11
 



במילה אחת...


ה-פ-ת-ע-ה.

 

ואח"כ מתפלאים שאנשים לא רוצים ללכת למילואים.

 

העטלף המעופף, סמ"ר ממורמר ומומלץ לרס"ל במיל'.

נכתב על ידי UpSideDuck , 11/11/2007 14:38   בקטגוריות קיטורים, צבא  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-14/11/2007 06:56
 



תראי, עננים שחורים


אז אני קם בבוקר ופתאום ממש קריר בחוץ, ויש עננים שמטפטפים ומרטיבים לי את הזגוגיות של המשקפיים ופתאום הכל נראה קצת נחמד יותר. אני יודע שבשלב הזה אמורה להגיע איזו הפוכה לתוך הלסת באדיבותו של מרפי אבל עד ש... ואם וכאשר, אני דווקא די נהנה ממה שיש. בסך הכל, בהחלט אפשר להגיד שנובמבר זה החודש שלי עם החורף שאמור ולמרבה הפלא גם מצליח קצת להתחיל, עם היום הולדת אי שם בעוד שבועיים וחצי ואני די בטוח שהיו עוד כמה דברים שאמורים היו להיות אחראיים להרגשה החביבה הזו אבל כרגע אני נכשל בניסיון הקלוש שלי לשים עליהם את האצבע, למי אכפת בעצם? בעוד שבועיים וחצי אני אהפוך מזקן בן 27 לקשיש בן 28 ודווקא די סבבה לי עם העובדה הבלתי מצערת שכבר לא מצפים ממני לעשות דברים משונים כמו לקפצץ שיכור במועדונים הומי ערסים, ללכת למסיבות, להיות פזיז ונמרץ לחפש את עצמי ולמצוא כיוון בחיים (אה, רגע, זה אולי כן...) ואפילו, שומו שמיים, לצאת לפעמים מהבית.

 

סתם תהיה אגבית, האם בכל ישרא התאדו להם אנשים טובים שפעם היו כאן והיום הם כבר לא או שזו תופעה יחודית ל-41689 הבלתי מזיק ברובו?

נכתב על ידי UpSideDuck , 8/11/2007 18:10   בקטגוריות תובנות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-9/11/2007 22:44
 





כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)