לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

על ברכיים, גרביים ולמה בעצם טוב להיות רווק


כואב לי במאחורה של הברך. טוב, האמת היא שזה לא בדיוק במאחורה של הברך אלא מעט דרומה משם, איפה שהברך מתחברת לשריר של השוק. אני חושב שזהו בדיוק הזמן הנכון לפתוח את כרך ד' של אנציקלופדיית פגיעות הכדורסל שלי ולהוסיף פרק חדש וחגיגי אחרי חודשים של בצורת מפגיעות, פציעות ושאר מכות. האמת היא שעוד כשהתחלתי לשחק כדורסל הערב כבר הרגשתי שמשהו שם לא בדיוק כמו שהוא צריך להיות, אבל החלטתי לעשות מה שאני עושה תמיד כשאני נתקל בבעיה, התעלמתי וחיכיתי שהיא תלך. הצרה עם הבעייה הזו היא שאם היא לא תלך אז גם אני לא אלך אלא אצלע במקרה הטוב וזה.

 

כבר אמרתי שאסור לאחל שבוע טוב כי זה גורם רק לצרות?

 

 


 

 

בהמשך לעדכון מאתמול (שהפך לפני כמה דקות לשלשום), אז מסתבר שאני כבר לא מצונן והאף שלי כבר לא סתום, מה שמאפשר לי להתענג על הניחוחות המפוקפקים מערימת הכביסה שממוקמת באופן אסטרטגי בצמוד לשולחן המחשב שלי, ובפרט מהגרביים שאת ריחן לא אתאר כאן ורק אציין שככל-הנראה יש לי מזל גדול שאין לי חברה שכן היא בלי ספק הייתה משלחת אותי בבושת-פנים לישון במסדרון בחוץ עם הגרביים המסריחות שלי. תחי הרווקות וזה.

 

 


 

 

אני לא יכול להגיד שברור לי בדיוק איך ולמה, אבל לפני כמה ימים עלה במוחי רעיון לפרוייקט גרנדיוזי ומטופש להחריד (הרבה תודות לה). הפרוייקט, שככל הנראה יזנח לאנחות מחוסר עניין לי ולציבור, אמור לכלול סדרה ארוכה של פוסטים שיהיו, בהתאם, גרנדיוזים ומטופשים להחריד. בכל אופן, מכיוון שאני בטטה ואין ולו שמץ שמצו של סיכוי שאעמיס על כתפי פרוייקט גרנדיוזי ומטופש להחריד שכזה, אם למישהו או למישהי יש עניין והרבה יותר מדי זמן פנוי להשתתף בפרוייקט (שכאמור יהיה גרנדיוזי ומטופש להחריד) שסופו בכשלון מפואר, וזו בהנחה המופרכת שהוא אכן יצא אל הפועל, אתם יודעים איך ליצור קשר וזה.

 

 


 

 

למקרה שלא שמתם לב להתרחשויות בחלון המסרים, אני הולך ומתדרדר. בקרוב הבלוג יהפוך לורוד מנצנץ ואז יגיע הקץ או משהו בסגנון. או שלא וזה.

 

 


 

 

יצא לי משפט בחרוזים, אולי זה בכל זאת הסוף. אגב, שווה לכם לחכות כאן עד שיגיע הסוף, תוכלו לזכות לראות אותי אומר "אמרתי לכם!" לכל אלו שאמרו שבסוף יהיה טוב, ועכשיו, כשכבר מגיע הסוף, הם מבינים שאופטימיות זה פאסה. אני חושב שלהיות נביא זעם זה הדבר הבא, ולמרות שאף פעם לא הייתי טוב בזיהוי אופנות חדשות, נראה לי שאני אלך על זה. יהיו קטעים וזה.

נכתב על ידי UpSideDuck , 30/6/2005 00:17  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ErGa ב-4/7/2005 08:38
 




מסתבר שכל הקטע הזה של האיחולים לשבוע טוב לא ממש עובד. למעשה, השבוע הזה ממש מחורבן עוד לפני שהספיק לקרות בו אפילו מאורע גועלי אחד ראוי לציון, עד כדי כך הוא מחורבן. החום הזה בלתי נסבל ויש עוד המון זמן עד החורף, אני מסיים משחק כדורסל כשנדמה שאקוויפר החוף כולו התנחל בתוך החולצה שלי, אני לא ישן מספיק בלילה, קם עצבני בבוקר ואפילו נימנום איכותי בשעות אחר-הצהריים אני לא מצליח לתפוס. הנקטרינות שקניתי היום, ושעד עכשיו לא איכזבו משך כל העונה, היו מיימיות, רכרוכיות ומגעילות, ג'ריקן של 3 ליטר מיץ תפוזים שקניתי ביום ראשון כבר אזל כולו, לא שטפתי את הדירה כבר חודשיים והיא מכוסה במרבד צמרירי של כדורי אבק משובץ פיסות קורנפלקס, הכיור מלא כלים ומסרב להתרוקן מעצמו והגעתי למסקנה הבלתי-נמנעת שלעולם לא יהיה לי תואר אוניברסיטאי ולעולם לא תהיה לי חברה. למה? כי אני בטטה (הראשון שיכתוב לי להפסיק להיות בטטה הוא ביצה סרוחה, או משהו כזה).

 

ולפינת החדשות הטובות: היום סוף-סוף לא התעלפתי מהריח של הגרביים אחרי משחק הכדורסל.

 

ולפינת החדשות הרעות: אני חושב שזה בגלל שהצטננתי והאף שלי סתום.

נכתב על ידי UpSideDuck , 28/6/2005 00:21  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-1/7/2005 11:59
 



קצת קולטורה


טל ווייס.

 

לא ממש יצא לי להכיר עד היום, אבל ממה שהספקתי לשמוע, בהחלט מומלץ לטעום ואפשר גם להוריד כמה שירים בחינם. שימו לב ל-"איך לומר לך". אהה... שבוע טוב שיהיה, וזה.

נכתב על ידי UpSideDuck , 25/6/2005 20:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-28/6/2005 15:24
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)