לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

ארוחת צהריים פריזאית


כמו שבוודאי שמתם לב, החום המיס את שאריות החומר האפור שבין האוזניים שלי, אפילו פוסטים לקראת הנסיעה הממשמשת וקרבה לגיאורגיה המעטירה אני כבר לא מצליח לנפק. אז בינתיים, הנה חלון ראווה של מסעדת שרצים פריזאית טיפוסית.

 

בתיאבון.

 

 

 

 

נכתב על ידי UpSideDuck , 30/7/2007 21:03   בקטגוריות אוכל, תמונות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-2/8/2007 12:46
 



יום-הולדת לסבתא


הבטחתי תמונות או לא הבטחתי?

 

אז עוגה הייתה:

 

 

וגם מתנה:

 

 

ועוד אחת:

 

 

 

בת 90, להזכירכם.

 

 

זהו להפעם, אם יהיה לי כוח אז אולי פוסט תמונות נוסף בהמשך השבוע.

נכתב על ידי UpSideDuck , 23/7/2007 20:24   בקטגוריות משפחה, תמונות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-29/7/2007 21:08
 



מילואים או לא מילואים?


לא מילואים, מסתבר. הקצין הדביל, אותו אחד מלפני שבועיים בערך, נכשל באופן חרוץ למדי במשימה הלא-מאוד-מורכבת של העברת צו מילואים פשוט מירושלים לאיזור הצפון בפרק זמן של כמעט חודש. אי לכך ובהתאם לזאת, את השבועיים הבאים אני אבלה, עד כמה שאפשר לבלות בחום הבלתי-נסבל של יולי בארץ הקודש, בביתי הממוזג במקום בבירתנו הנצחית הנוטה להצחין. לא שיש לי טענות (כלומר, יש טענות, והרבה, אבל לא בעניין המאוד ספציפי הזה) כמובן, האפשרות של להעביר שבועיים קיציים בחמ"ל מט ליפול בחברתם של אנשי צבא מסוגים כאלו ואחרים נמצאת ברשימת השאיפות שלי אי-שם בעשירון התחתון, קצת מתחת לעקירת שן בינה וקצת מעל האזנה מתמשכת לגלגל"צ, אבל מין הנימוס היה לפחות להודיע שהמילואים מבוטלים במקום לשלוח אותי במשך 4 ימים רצופים להביט בחשש לעבר תיבת הדואר פן תתגלה שם מעטפה לבנבנה-ירקרקה, לא?

 

לא נורא, העיקר שהצדק, בדרכו המיוחדת שלו, ניצח 1-0 קטן משער עצמי בזמן פציעות.

נכתב על ידי UpSideDuck , 19/7/2007 20:43   בקטגוריות קיטורים, צבא  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של העטלף המעופף ב-24/7/2007 09:22
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  UpSideDuck

בן: 44

MSN: 

תמונה




39,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUpSideDuck אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על UpSideDuck ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)