לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Favourite Worst Nightmare



Avatarכינוי:  The worst part

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

החודש כבר נגמר...


 

טוב, עברו בערך שבועיים או שלושה מאז שהתחיל החופש שלי

והאמת אני חושבת שניצלתי אותו די בסדר..

הייתי עם אנשים, הייתי בים

והשלמתי שעות איכות עם המחשב וטלוויזיה ( חובה! ).

הכי מוזר שהכל עבר לי כל כך מהר!

כלומר, זה הכי לא פייר שאנחנו נהנים מבקושי חודש וחצי

של חופש ואחר כך נזרקים לבריכה של הגדולים...

אני יודעת שכל פעם שאני כותבת פה אני מתבכיינת על זה מחדש

אבל מה לעשות שזה בלוג וזאת זכותי?! :P

 

יש לי חברה שמנדנדת לי.. תנחשו על איזה נושא?

כן, כן.. אהבה.. היא רוצה לשדך לי איזה משהו..

לדעתי זה הדבר שהכי צפוי..

זה יכול הכי לא לעבוד

וזה יכול להיות הכי יפה בעולם..

אני כול פעם דוחה אותה מחדש אבל זה כל פעם

נשאר במוח.. כי יש סיכויים שאני מפספסת פה משהו

גדול שישפיע עלי.. אבל כמובן אני מתעלמת מהמחשבות

האלו על ידי טחינת טובלרון (אני חייבת להפסיק!)..

 

טוב, אני הלכתי לראות  מה יש בטלוויזיה

ואחרי זה לסיים לקרוא את הראש1 שלי..

 

דריעע אני מתגעגעת ואני מצטערת שלא

יצא לי לדבר איתך לפני שיצאת לקורססס

תחזרי מהר..

נכתב על ידי The worst part , 30/7/2008 13:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של disenchanted ב-1/8/2008 01:30



3,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe worst part אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The worst part ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)