לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


סיפור מדליק וממכר עודות שלוש חברות טובות שמגלות את עולם הזוהר. שווה לקרוא (:

כינוי:  טינה.

גיל: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

סוף הדבר?


שלום.

טוב, אני לא יודעת למי אני כותבת. כי אף אחד לא נכנס לכאן ממילה.

אז לא משנה. חוץ מ 2-3 אנשים אף אחד לא מגיב. אף אחד לא ב-א-מ-ת קורא.

אני מרגישה לפעמים שאני כותבת לחינם.

והריי אני מבזבזת חצי שעה-שעה על כל פרק.

אני יכולה לעשות המון דברים אחרים בזמן הזה.

חוץ מזה. פתחתי בלוג סיפורים חדש.

אני כותבת סיפור חדש.

ותאמינו? ביומיים נכנסו 250 אנשים. הגיבו כבר 30.

אני הרבה יותר מרוצה!

מאשר שמה?

בחודשיים? 116 אנשים נכנסו 3הגיבו!

תבינו אותי.

וסליחה לכל מי שהסיפור עיניין אותו.

אולי פעם אחזור לכתוב אותו.

נכתב על ידי טינה. , 24/6/2008 17:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)