לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


 

שני קווים ישרים ?! @

לא ייפגשו לעולם , # %

בגלל זה אנחנו פוגשות רק -ע ק ו מ י ם- =DD


כמה משפטים שיש לי לומר..

 

לא משנה -
כמה תכירו את הבנאדם /:
ברגע שהוא יפגע בכם ,
תגלו שבעצם לא הכרתם אותו
א ף - פ ע ם |:" . ...
=
חבר אמיתי , ? ! .
בחיים לא יפיל אותך . @
הואא יפול בשבילך [[: _+ ^
=
האמת ? , כואבת ., ;
אבל השקר יותר ... , * @
אבל תשאלו שאלות , לא תשמעו שקרים ( : +
=

הייתי צועקת O =
- אני א ו ה ב ת אותך 3> -
אבל ...
שקרנית +
אני לאאאא x:
=

 

 

כמה שזה נכון.

3>

נכתב על ידי , 27/8/2007 15:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

הבטחתי לעדכן..אז הנה קיימתי!!..

אתמול הייהה מצחיקק..באותו זמן שהלכתי לטרוףף תמקרר אז שתיתי שוקו..

אחותי הצחיקה אותי וכל השוקו יצא לי מהאאףף!!

זה שורףף עד עכשיו חח XD ביום רביעי הייתי בעזריאלי היה שווה..

מצאתי משו מעניין (אוליי..)לכתוב עליו..חח..


עזריאלי נהיה בית שני של כל הפריקים בישראל !!

שמעו, זה פשוט לא הגיוניי ! O:

אני יודעת שיותר מחצי אנשים בישרא הם פריקים, רייט,

אז סלחו לי על הפוסט הבוטה הזה ואל תעיפו אותי מפה XD

 

כל בלוג שני שאני נתקלת בו, זה בלוג כזה של פריקים שמספרים "כמה סטלה היה אתמול שישבנו בעזריאלי, ואח"כ שרצינו לחזור לא נתנו לנו להיכנס" O__o

אחלה.

קיצר, בעזריאלי - נהייתה שמה תחרות,

כל יום הקניון מלא בפריקים, כבר אני לא רואה פקאצות יותר.

איפה כל הפקאצות העשירות שדדי נתן להן כסף ללכת להתהולל בקניון ?!

איפהה??!!

 

אהה ותחרות - למה אמרתי את זה ?

כי מרוב כל הפריקים שיש שמה, כל אחד בא לעשות את הפוזות שלו, מי יותר "פריק" וכאלה.

בסוף אתה תמצא את עצמך יוצא משם עם איזה 60 קעקועים וחתכים על כל מקום אפשרי בגוף ולא תבין למה.

אני אומרת לך למה : רצית להוכיח שאתה יותר פריק מאחרים XD . ט'חח..

 

טוב, אז אולי יש פה מלא דברים שלא נכונים, וסליחה באמת - אבל אני לא פריקית. מה לעשות !? (:

 

אז הנה עוד אופציה -

כל הפריקים מתחברים יחדיו.

בדיוק כמו מועדון שיש מלא זונות ופקאצות ויחד איתן, מלא ערסים ו"סטייליסטים" למי שמתעקש,

כולם מתחברים עם כולם, כולם "בודקים" את הסחורה אחד של השני וכו'.

ככה הפריקים - רואים פריקים אחרים - ישר נהיים חברים שלהם.

זה מתחיל ב"יש'ך אש?" ונגמר בלילה על הים עם שתי נרגילות ובחורה מסוממת.

ולמקרים הקשים-במקום שתי נרגילות 6 מזרקים ו3 זונות עם סטלה מהתחת.

 

אז פקאצות - בואו התגודדו !

החזירו לעזריאלי את שמחת החיים !! איפה כל הכיף נעלם ?

מה קרה לכרטיס האשראי של אבא'לה ?

מה קרה לכרטיס שלך !?

בבקשה, בואי הפייגי את מפגשי הישרא מפעם לפעם,

והופיעי בקניון עם חברה טובה או שתיים וקני לך עוד 500 חולצות ו-770 מכנסיים

(יצא חרוז XD)

את לא מתגעגעת ?!?!?!

נכתב על ידי , 25/8/2007 14:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

כןן..עכשיו 3:00  בלילהה ואני יושבת לי פה מול המחשב ומעדכנת תבלוג הזה..

במקום לשבת ולטחוןן את כללל המקרר..נראלי עליתי איזה 2 קילו..:|

וואייי המון זמן עבר מאז שהייתי פה..

נראלי שמעכשיו אני יעדכן יותרר..ממ..עוד מאט חטיבהה..

אמממאא..!! טוב אין לי כל כך מה לכתוב..החופש יבשש אותיי

אני יעדכן מחרר..מבטיחהה..

 

אז יאללה נשמותת שייליי..צ'אוו..

             המקרר מחכה ליי..חח..:P

 

נכתב על ידי , 25/8/2007 02:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





247

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למש(!)געת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מש(!)געת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)