לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dead Child



כינוי:  Yakir .b.

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הסתיים החופש, מחר מתחילים ללמוד =/


הרבה זמן לא הייתי פה חחח לא שאני תמיד פה ...

 

אזז התסיים החופש עבר כולכך מהר הרבה דברים חדשים למשל בית חברים וכו'

 

תאמת אחד החופשים הטובים ....

 

אז מחר חוזרים ללמוד ....מצד אחת זה מבאס ומצד שני זה משמח לראות את כול החברים שלא

 

ראית הרבה זמן צחוקים בשיעורים וכאלה , אבל הכי מבאס שנתקעתי עם כיתה כזאת מגעילה דאמט לא יודע אם אני יצליח לשרוד איתה ><

 

חוץ מזה דנה שלי עוברת למקיף DDD: איזה כייף!!!

(רק חבל שהיא מיתבכיינת יותר מדי שהיא רוצה את מבואות ומזיינת לי תשכל למה ככה למה ככה אין זה בצפר רגיל תתפאלי שמבואות שלך זה בצפר לא נורמלי!!! :P)

 

נקווה בע"השהשנה תילך טוב....בהצלחה לכולם!!!!!!!!

 

ביי....

נכתב על ידי Yakir .b. , 1/9/2007 22:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYakir .b. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yakir .b. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)