לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just Keep Breathing...And Don't Give Up


זה בלוג של ילדה עם חיים מאד מוזרים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

עוד עידכון נכה...


בעע...אין לי שום דבר לספר...חוץ מיום שישי...

סתם יצאנו לנו כרגיל...ישבנו בפארק...ועשינו מה שאנחנו עושים כל יום שישי...באיזה שהוא שלב איגנט וחבר של סאשה נעלמו...כמה בנים התקשרו אלינו ורצו לבוא אלינו...אבל כשהם שמעו מי איתנו הם שינו את דעתם...אז אמרנו שנבוא אליהם...כי חבר של דנה היה שם...ולנו לא היה ממש מה לעשות...אז אני סאשה ודנה נעלמנו...לא בדיוק רצינו לספר לכולם כי אז כולם היו באים איתנו וגם אם לא פשוט...רצינו להעלם ואז לחזור...בלי שישימו לב...בדרך פגשנו את החברים שלנו ואני וסאשה אמרנו שאנחנו הולכות לקנות בריזר כי ידענו שאם נגיד להם את האמת הם ילכו איתנו(מה שלא ממש הסתדר מבחינת אותם אנשים) או שפשוט לא יתנו לנו ללכת...אז באנו לשם...ישבנו...צחקנו...ואז מתחילים להתקשר אלינו שנחזור...אני לא רציתי לריב עם איגנט...אבל נשארתי שם כי לא רציתי ללכת לבד...בסוף הם הגיעו אלינו...והיו קצת בעיות...איגנט צעק עלי על זה שהלכתי לשם ולא היה לי ממש מה לענות לו אז פשוט אמרתי לו שהוא צודק וזה...בקשתי ממנו סליחה המון פעמים אבל נראה לי שהוא לא באמת סלח לי...כי איך שהוא מדבר איתי פוגע בי...ואני מרגישה שהוא זורע לי מלח על הפצעים ורק מזכיר לי תמיד את הטעויות שלי...אבלניראה מה יהיה..בשישי הזה אני אצל ידיד שלי ביומולדת...והוא במסיבת פרידה של ידיד אחר שלי..לא נהיה באותו מקום ואני ממש דואגת מזה שהוא ישתכר...

מקווה שהכל יסתדר...

ביי ביי...ותהנו...

נכתב על ידי , 5/5/2008 22:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 364576805 

תמונה




9,770

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo°o~dead~girl~o°o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o°o~dead~girl~o°o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)