לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

שאלון D: || עדכון || פירסינג! || עיצוב חדש.


שלום מצחים ומצחות שליD: מה נשמע?P:

 

בזמן האחרון דיי מצחיק פה..יוצאים מלא וכאלה..ממש נחמד:]

אתמול הלכנו לים אני תומר שילי וטל333>

היה פשוט אחד המצחיקים)*&^%$#@!

עשינו שטויות..בים וזה..חחח תומר ושילי שחו למצוף..

ואני וטולי נשארנו במים ושחקנו מסירות עם הג'ינס של שיליXDD

אח"כ הלכנו לאכול בקניון..ואכלתי כמו איזה פרה!!!

לא האמנתי שאני אשכרה אוכלת ככה..אבל כנראה שהייתי מזה רעבהXD

אכלתי טוסט עם מלאמלאמלא דברים בפנים..ואז גם פרוזןD: לא נורא היה טעים ולא הקאתי אז מה איכפת ל?!^__^

עכשיו עשרה לשלוש בלילה כן! אבל אני ערה עכשיו רק בגלל שישנתי איך שחזרתי הייתי מתה מעייפות! פשוט מתה!

 

 


שאלון חמוד שמצאתי כרגעP: חח בגללו החלטתי לעדכןXD

 

סיכום שבועי

הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע:דיברתי עם אבא שלי! ויש לי אח או אחות בדרךD: וטוקיו הוטל חזרו להופיע באירופה!


משהו שטיפה הרס לי את השבוע:מממ..לא יכולה לספר לכםXD


בן אדם שעשה לי את השבוע:אני עצמי אנכי ולולהD: ופה חברה של אבא שלי3>


שיר השבוע:Killerpilze - Ich Brauche Nichts


להקת/אמן/אמנית השבוע:טוקיו הוטל!מזה השאלה הזאתXD


תמונת השבוע:ממממ...התמונות ששילי צילמה אותי בבצפרXD ועדיין לא שלחה לי ...


פדיחת השבוע:אין תגובהXD


ציטוט השבוע:"אני לא אוותר על הזוגיות שלי בשבילכן"  ><"


שביתות היו?החזרי שביתות נחשב[?!]


אם כן איך בילת את השבוע:ישבתי וראיתי שמש בויאודי!


משהו להוסיף?לאD:


שם:שי


מין:למה?!XDD חח סתם נקבה!


גובה:עדיף לא לדבר על זה


צבע עיניים:חום


מיקום:בחדר שלי[?!]


נכשלת במקצוע?ביותר מידי^^


מאוהב/ת?:כן:P


חבר/חברה:לא..


כמה זמן אתם ביחד?:אין חבר אז לא ביחד יואו איזה מפגריםXD


מה את/ה לובש/ת עכשיו?:נמממ חולצה ומכנס[?!]


סקס לפני החתונה?:אפשרי..


התאהבת פעם במורה?:לא!


מעשנת?:לא!


שותה?:לא!


מפלרטט/ת?:רק אם יש לי מצב רוח..


צבע אהוב:ירוק!


חיות אהובות:כלביםD: מיצייXDD


הכית מישהו?:לא ממש!


מישהו נתן לך סטירה?:גם לא..


באינטרנט הרבה?:מלא!


ביישן?:לא סתם קוראים לי שי חח..[למטומטמים ביניינו שי באנגלית זה ביישן!]


עד כמה אתה בוטח באנשים?:לא הרבה..


שיקרת לחברים הכי טובים שלך?:בחיים לא!


יש לך סודות שאנשים יתפלאו לגלות?:כן..


היית בחו"ל?:סיני נחשב[?!]


השעו אותך?:חח לא...מה אני מופרעתXD


היית רוצה לגור במקום אחר?:אולי..תלוי איפה מתי..ועם מי אני יגור^^


את/ה מפונק/ת?:לא..


שתייה מועדפת?:קולה רדבול שפצי ושוקו!!!


אתה מודל לחיקוי?:חחח לא..מי ירצה להיות כמוני?!


מה אתה לובש הכי הרבה?:נראה לי שתחתוניםXDD תכלס!


פירסינגים?:לא..אבל אני מקווה שאני ידבר עם אבא שלי והוא ישכנע את אמא שלי שאני יעשה עגיל בטבור:]

ואז אני יזמין ת'עגיל שאני רוצה&*^%$#@


קעקועים?:מממממ מרשים לי אבל אני צריכה לחשוב טובטוב על מה אני רוצה לעשות..


אוהב להצטלם?:למה לא?!


אתה שזופה?:אתה שזופה..זה אחלה שאלהXD כן..


מתעצבן בקלות?:כן!אבל אני לא מרוקאית!


מסתדר עם אמאבא?:כן333>


מסתדר עם האחים?:כן..כפרעליאל33>


איך אתה מוציא כעס?:צעקות!


ברחת פעם מהבית?כן..לאוטוXD בכיתה ה'..אני והכלב שלי..


מה היית רוצה?:מה אתה היית רוצה?!


איך נראית האקס/ית שלך?:ממ..טימור?! סתכל פוסט קודם יש שם תמונהXD


קיץ או חורף?:חורף!


איך השיער שלך נראה עכשיו?:גולגולDD:


תוכל להיות צמחוני?:אין מצב!


איך את נראית?:עוד מעט אני ישים תמונה ותראהD:


תצא עם מישהו/י צעיר/ה יותר?:יש מצב..


תצאי עם מישהו מבוגר יותר?:כן..אבל לא עם איזה מתפרק בין 25..


שחית פעם בעירום?:חחח באמבטיהXDD


יפה?:חחח טוב אחי..


למי אתה דומה יותר- אבא או אמא?:לסבתא של אמאXDD קראו לה רומייה..


בוכה הרבה?:כן ולא...כשיש לי על מה לבכות אני בוכה..


אם היית צריכה לכרות חלק בגוף, איזה?:אף!!!


רומנטי?תלוי עם איזה בנאדם..יש אנשים שלא נותנים לך ת'אפשרות..


במין הנשי, בלונדינית או ברונטית?:ברונטית..אני שונאת בלונדיניות!! חוץ משילי כפרעלייה3>


אתה לובשת חולצות כדי שיראו לך את הבטן(או גוף)?:נממ..יש לי חולצה עם גב פתוח..אבל השיער שלי מספיק ארוך ולא רואיםXD


מחשוף?:לא מתה על זה..מה אני שרמוטה?!


איזה תכשיטים יש עלייך עכשיו?:שרשרת מגן דוד מהבת מצווה..עגיל כחול..וטבעת של מיכל מיכל נגריןD:


מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית במסיבה?:פלטיניום! פסח! אני לא אשכח ת'יום הזהD:


עם מה\י אתה ישן?:עם בוקסר..וגופייהXD ועם מיטקי!! הדובי של בת דודה שליXD


בשביל 2 מיליון דולר תדגמני לפלייבוי?:לא!


מה עשית היום?הלכתי לים עם חברות..ואכלתי וישנתי..ועשיתי פיפי!

מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה קם בבוקר?קפה לי ולאמאXD


מה הדבר האחרון שאתה עושה לפני שאתה נירדם?שומעת מוזיקה..


את מי היית לוקח לאי בודד?גוסטב! אמא אבא אחותי חברות!כל מי שחשוב לי!


אם היית חייה איזה חייה היית?הכלבה של גוסטבבב...אבל היא מכוערת XD


איזה שפות אתה מדבר?עברית אנגלית..ובערבית אני לא רעה..וגרמנית אנימבינה..אבל אני לומדתD:


בן-אדם של לילה או יום?יום ולילהXD


רגיש לדיגדוגים?וואי כן...חחחח


מה היום הכי גרוע בחיים שלך?היום שסבא שלי נפטר><"


מה היום הכי טוב בחיים שלך?6.10.2007


מה הדבר הכי חשוב לך?המשפחה שלי החברים שלי..הדובי שלי..וטוקיו הוטל33>


על מה אתה חושב לפני שאתה הולך לישון?מה אני אלבש מחר לבצפר?!XD


ממה אתה הכי פוחד?שמישהו חשוב לי ימות..


המקום האהוב לחופשה?הבית של סבתא! פ"ת אללה...


טעם גלידה אהוב?קוקוס..


ממתק אהוב?טוויקס! ועכשיו יצא לזה גם ארטיק יאמיייי..


מכונית?אוודי! וחיפושית..


חג?חנוכה..יומולדת


תוכנית אהובה בטלויזיה?חחח טוקיו הוטל טיוי[?!]


מילה אהובה?גרשנט..gerechnet


דיסק אהוב?schrei so laut du kannst 


הייתה לך שיחה רצינית?עם מי?!


חיבקת מישהו?ברור!מממ הרבה אנשים אפילוXD


גרמת למישהו לצחוק?יש מצב..


הרגשת טיפש?כן..היוםXD

 

דיברת עם מישהו שאתה אוהב?כן...


התגעגעת למישהו?עכשיו אני מתגעגעת לאבא שלי..למשל..

האם אי פעם:


נזרקת ע"י מישהי/ו? :כן><


מישהי/ו בגדה בך?אפשר לומר..


נשארת בבית ביום שישי בערב כי התחשק לך?כן...היה מצחיק בביתXD


היית מאוהב?כן..


ראית את מגדל אייפל?כן...בתמונות שגוסטב צילם מהאוטוXD


עישנת מריחואנה?חח ברור כל יום!


שיחקת מונופול?חח כן..


נישקת מישהי?בלחי!
        
עשית אמבטיית קצף?כן:]


ניסית דיאטה?לא..בחיים לא!


הייתה לך תאונת דרכים?לא..


רכבת על פיל?מה לי ולפילים?!


נישארת ער כל הלילה?כן..חח מה אני עושה עכשיו?!


פחדת מהחושך?חח כן...ביום השואה כל דבר מפחיד..


זרקת מישהו ואחרי זה התחרטת?לא..


יצאת עם יותר מ-1 בו זמנית?חח לא מה אני שרמוטה?!


שיקרת?כן..


השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה?מה למשל?!


פגשת סלבריטי?כן..


עברת על החוק וניתפסת?לא..חח מה אני עבריינית?!


נרדמת בשיעור?לא..

 


 





 

 

 

 

אני ותומר ממציאות סרטים חדשים לדיסניXDD

אז..יש לנו את הסרט מצח הים!! שזה כמו בת הים רק בגרסאת טוקיו הוטל..

ויצא לנו ממש מצחי..

טוב באלי לעשות פירסינג! כאילו באלי עגיל בטבור...ואתם תראו שיהיה לי אחד כזה!


 


You Me At Six - Save It For The Bedroom


keep your hands to yourself, these lips belong to someone else.
And you know that you’ll never get on it.
Keep your lies to yourself,every lie I heard from someone else,

 and you know you'll never get with it.
Well I sussed you good, and you knew I would.
Oh haven’t you heard you're just a mark on my shirt.
Another night and another girl.
Well I taste so good
But you knew I would
So who's keeping score
On who is a whore
With you by my side
that look your eye
I hope you know..
Go home and wash those jeans,

'cause theres dirt on the knees,

 youre jealously doesn’t suit with me.
You love, I love you too, below the waist I’ll start charging you,

 'cause that’s just how the players play the game.
And my winning streak, is missing.
So who's keeping score
On who is a whore
With you by my side
that look your eye
I hope you know
too far Save it for the bedroom save it for, save it for the bedroom,

well save it for the bedroom

 

עכשיו אני מתחילה לעבוד על העיצובD:

לא באלי ת'עיצוב הזהXD

שלחקצןDDDD:

נכתב על ידי , 8/6/2008 02:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shay.bemyGueST ב-10/6/2008 17:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShay.Two.anGle$$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shay.Two.anGle$$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)