לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

open your eyes to love


 

It’s four o’clock, the rain has stopped 

He’s in to deep, he ran out of luck Nowhere we can go

And his old friend, they left a spot Because of the little time he’s got

 Not that they ever warn, though

If you can’t give her space

We’re afraid it’s too late

 You got to let her go now

 Or we can’t help you, brother

All he thinks; “the love is gone” They’re broken hearted, they must be strong

You still got us Well, there’s this yearning in the stomach

Pain and doubt about why she done it

And pride, that tells them to shut up

If you can’t give her space

 We’re afraid it’s too late

 You got to let her go now

 Or we can’t help you, brother

 If you’re willing to fight

 Than you’re make it alright

You just got to let her go now

 Or we can’t help you, brother

 

 

If love could speak it would shout to the sky

 

"i`v always been here, i`ll always will be."

 

3/>

 

  עריכה:

    מה דעתכם על העיצוב החדש?

נכתב על ידי , 29/5/2008 06:17  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולה3> ב-31/5/2008 12:11
 



פ"ת || מוטומיוזיק || תמונותD: || בדיחהXD || עיצוב חדש[= || שאלון:]


הייתי בפ"תDD:

היה ממש ממש כייף=]

חח..ביום שישי הגעתי בבוקר..ואז הלכתי לבקר את כולם בבצפר וזה..

אח"כ הלכנו אני דשה שחר וטימור33> למוטומיוזיק..והיה מזה כייף::]

בתהתחלה סתם לא עשינו כלום..ואז התפצלנו..אני ודשה היינו עם הזיכרונים כפרעליהם3>

ואז באיזה שש וחצי ככה התחלנו ללכת לכיוון עזריאלי כדי לקחת מונית שירות לפ"ת..

אז התחלנו ללכת ופתאום התחשק לנו פיצו אז קנינו פיצות..וחיכינו להן שעה*&^%$#

ואז הגענו לעזריאלי..וחיכינו שם למונית שירות כ"כ הרבה השתגענו כברXD

אח"כ ראינו גם עוד שני אנשים שהיו צריכים מונית לפ"ת אז מצאנו שלט וכתבנו עליו "51" זה כאילו הקו לפ"תXD

נמממ הגענו הביתה מאוחר..ואז הייתי ממש גמורה מעיפות..אז הלכתי לישון ולא יצאתי:/

יום אחריי אני ודשה הלכנו לעירייהD: והיה נחמד..לא היו יותר מידי אנשים..רגע לא..לא היו אנשים בכלל! XD

ואז חזרתי הביתה וזה..והתקשרתי לטימור..ואז החלטנו שיוצאים..אז יצאנוXD..ישבנו עם בר ולאוניד..

ואח"כ הם הלכו ונשארנו לבד...חחחחחחחח הלכנו הביתה וזה סתם ישבנו ראינו טלויזיה וזה חחחח..

ו..נמממ זהו...חחחחחח..יום אחריי היה לי אוטובוס חזר הביתה בשתיים...

האמת שיש לי פוסט מוכן שמור פה איפשהו..ואין לי כוח אליו כי הוא חופרXD

אבל אני שמה תמונות מת"אD:

 

 

 

חחחחח....שמעו בדיחה שהצחיקה אותי מאודXDD

למה צריך שני פריקים כדי להחליף מנורה?!

אחד שיחליף ת'מנורה..ואחד שיצלם לבלוגXDD

חחח אוקיי זהו  להיום:] וואי איזה כייף לעדכן אני צריכה לעשות זאת יותרD:

 

3>

 

איך העיצוב החדש?!D:

 

 

ו..אתמול הייתי אצל שילי ואז ראיתי שיש לה שאלון..ומתחשק לי לעשות אותוXD

אז..כן שילי העתקתי ממך ת'שאלון3333333333>

 

שעת התחלה 22:15

 

1. שם פרטי? שי

 

2. כינוי מועדף? שייסה

 

 3. גיל? 14 וחצי D:

 

 4. עיר? אילת

 

 5. יש אחים? אחות

 

6. ההורים נשואים? לא

 

7. מה את לובשת? עכשיו? חולצה ענקיתXD

 

 8. מה מתנגן אצלכם בפלייליס? נממ..מה לא מתנגן אצלי בפלייליסט?! זה נראלי יותר קל..

 

 9. יש לך אייסיקיו? כן

 

 10. יש לך מסנג'ר? כן

 

11. מה הדבר האחרון שאכלתם? שניצל יאמייD:

 

. יש לכם חיית מחמד? היה לי כלבלב..

 

 13. הייתם בחו"ל? איפה? סיני..אבל זה לא נחשב..זה כמו ללכת לשכןXD

 

 14. מידת הנעליים שלך? 36

 

15. מאמין באהבה?  כן

 

16. מאמין באהבה וירטואלית? לא

 

 17. מאמין באהבה ממבט ראשון? אכן..חחח מבט האא..[המבינות יבינו]

 

 18. מה דעתך על הומואים/לסביות? מאכזבי הוריםXD

 

 19. מאמין בגורל? יאפפ

 

20. מאמין בה'? כן

 

 21. חוף או הרים? חוף..רטוב שם הוו&^%

 

 22. לישון או לקום? לקוםD:

 

 23. קרמבו וניל או שוקו? קרמבו!!!

 

 24. איזה שפות אתה מדבר\לומד? עברית,גרמנית,אנגלית,ספרדית,ערביתD: מקווב ללמוד גם צרפתית ורוסית:]

 

25. בן אדם של יום או לילה? יום! טוב גם לילה XD

 

 26. רגיש לדגדוגים? כן

 

 27. יש חבר/ה? ממ..תלוי איך מסתכלים על זה...

 

 28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? מלאXD זה חבל..

 

 29. התחביב האהוב עליך הוא? מוזיקה!

 

 30. עברת על החוק? מממ..לא אולי לא יודעת מזה השאלה הזאת0.0

 

 31. נרדמת בשיעור? לא..חחחחח

 

 32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? לא בטוחה שאני רוצה לספר לכם את זהXD

 

33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? בכיתה ו' XD

 

 34. מתי פעם אחרונה התקלחת? לפני שעתיים ככה..

 

 35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? לא הלכתי מכות אף פעםXD נראלי..

 

 36. מתי פעם אחרונה הגנת על הכבוד שלך? לא יודעת..אבל זה קורה לעיתים קרובות..

 

 37. מתי פעם אחרונה הגנו על הכבוד שלך? אותו דבר כמו למעלה..

 

 38. שם אהוב לבן? קלאוסXD חח סתם..גוסטב עידו ועומרי

 

 39. שם אהוב לבת?בולבול!

 

 40. שם אהוב לכלב? סטאר..כמו הכלבלב שהיה ליD:

 

 41. בגדת אי פעם? לא

 

 42. בגדו בך? כן

 

 43. מה דעתך על בגידות? לא נחמד במיוחד..

 

 44. מה הפחד הכי גדול שלך? שאני לא יספיק לעשות את כל מה שאני רוצה לפני שאני ימות!

 

 45. מה החלום הכי גדול שלך? להסתכל לגוסטב בעיניים ולהגיד לו שאני אוהבת אותו!

 

 P: 46. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום? כן..

 

 XD 47. זרקו אותך? כן וזה חבל..

 

 48. אתה זרקת? כן

 

 49. מה התכונה הכי בולטת בך? ממממ..היפר..מעצבנת לעיתים קרובותXD

 

 50. מה היית משנה בך? כלום! זה מה יש ועם זה ננצחXD

 

 חברים ומשפחה שלך :

 

 51. הבן אדם שהכי חשוב לך? סבא שלי ז"ל

 

 52. הבן אדם שאתה הכי אוהב? אמא שלי אבא שלי ואחותי!

 

53. הבן אדם שאתה הכי מתגעגע אליו? אבא שלי סבא שלי ז"ל ליאור בן דשה טימור שחר...

 

 54 הבן אדם שעושה לך טוב על הלב? החברות שלי!33333333>

 

55. הבן אדם הכי מצחיק? שילי ספיר ושחר חסוןXD

 

 56. הבן אדם הכי לא מצחיק? ממממ..לא יודעת.

 

 57. הבן אדם הכי מוזר? יוסי חבר של אמא שלי דביבון בגאטים!

 

 58. הבן אדם הכי יפה? גוסטב שפר! לדעתי!!!

 

 59. הבן אדם הכי קרוב? אמא שלי ואחותי!

 

 60. הבן אדם שאתה סומך עליו? אמא שלי ואחותי!

 

 61. הבן אדם שסומך עליך? אמא שלי אחותי..ואולי גם חברות שלי אבל לא נראלי..

 

 62. הבן אדם שהכי השפיע עליך? אחותי!

 

63. הבן אדם הכי כשרוני? גוסטבD:  אפילו בנדוד שלי אומר..והוא שונא טוקיו הוטל!

 

 XD 64. הבן אדם הכי חברמן? יונתן ג'וני מפ"ת<:

 

 65. הבן אדם הכי מניאק? טולי..כאילו לא טל..נו שמואל מי שאמור להבין יבין!

 

66. הבן אדם הכי אמיתי? כולם אשלייה אחת גדולה!

 

 67. הבן אדם הכי מצליח? בטוח לא אני!

 

 68. הבן אדם הכי ספאמר? יעני חופר?אניXD

 

 69. הבן אדם הכי צפוי? סבתא שליXD

 

70. הבן אדם הכי לא צפוי? וואי יש כ"כ הרבה! אבל הכי הכי סבא שליXD

 

71. הבן אדם הכי חכם? איינשטיין?!

 

  72. הבן אדם הכי מטומטם? פ'חחח אניXD מי פה עוד מטומטם?!

 

 73. הבן אדם הכי מסטול? טימור..

 

 74. הבן אדם הכי חרמן? טימור ובן

 

 75. הבן אדם הכי רומנטי? ליאור..

 

 XD 76. הבן אדם הכי זיין? גיאורגXDDDDDDD

 

77. הבן אדם הכי זיין שכל? אניXD

 

 78. הבן אדם הכי רגיש? אני

 

 79. הבן אדם הכי וותרן? לא בטוחה..

 

80. הבן אדם שאתה הכי רוצה לראות עכשיו? אבא שלי (לא ראיתי אותו כבר שנתיים) וגוסטב!

 

 82. הבן אדם שאתה תשמור על קשר עוד 10 שנים? לא יודעת..

 

 83. הבן אדם שיכול לגרום לך להישאר ער כל הלילה? תומר וטימורXD

 

   84. הבן אדם הכי פופלארי? פ'חחחחחח

 

 85. הבן אדם שהכי מבין אותך? אין כזה

 

 86. הבן אדם שאתה הכי מבין אותו? אין כזה

 

 87.  הבן אדם הכי עשיר? אני לא!

 

88. הבן אדם שתמיד מסתדר עם כולם? יש דבר כזה?!<:

 

 89. הבן אדם שלדעתך הוא יותר מבן אדם? אמא שלי!

 

 90. הבן אדם שהכי הרבה מקלל? סבתא שליXD אני רצינית!

 

 91. הבן אדם שאף פעם לא מקלל? יש כזה?!

 

 92. הבן אדם שהיית מסכים שיישן אצלך? גוסטב33>

 

 93. הבן אדם שהיית רוצה לישון אצלו? גוסטב333>

 

 94. הבן אדם שהיית רוצה לגור איתו? אבא שלי!

 

 95. הבן אדם שהיית רוצה לטוס איתו לחו"ל? אבא שלי תומר ושיליD:

 

 96. הבן אדם שהיית רוצה להתחתן איתו? גוסטב!3>

 

97. הבן אדם שהכי היית רוצה לראות אותו צוחק? גוסטב..הוא אך פעם לא צוחק!

 

 98. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו מתפרסם? אחותי!

 

99. הבן אדם שהיית רוצה לראות אותו בכלא? דשהXDDD

 

 100. הבן אדם שהכי עוזר לך? אמא שלי אחותי וליאור!

 

 כן או לא

 

 101. נהנה בינתיים מהשאלון?פ'סדר

 

 102. יושב על כסא? כן

 

 103. להמשיך? אפשר..אין לי מה לעשו גם ככה..

 

 104. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? לא לא ממש..

 

 105. התחלת עם מישהו? כן

 

 106. התחילו איתך? כן,חבל שזה נגמר ב.."היא ערבייה"XD

 

 107. נשארת ער כל הלילה? כן

 

 108. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? כן

 

 109. הרגת חיה בטעות? XD כן..

 

 110. הרגת חיה בכוונה? בארור נמלים*&^%$ אני שונאת אותן!

 

 112. פגעת בעצמך פיזית? כן

 

 113. מעשן סיגריות? לא

 

 114. מעשן נרגילות? לא

 

 115. שמת לב שאין שאלה 111? XD כן השאלון מועתק..

 

116 שותה אלכוהול?לא...

 

 117. היית עם 2 אנשים בו זמנית? לא..אבל..

 

 118. צללת עם דולפינים?פ1חח לא מה לי ולהם?!

 

 119. היית ערום בציבור? לא.

 

 120. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? לא

 

121. רצית להיות מישהו אחר? לא.

 

 122. התקלחת היום? כן.

 

 123. הורדת שיערות מהרגליים? חח כן..מה אתם רוצים שאני ייראה כמו איזה דובי?!

 

 124. התעלפת? לא יודעת..XD

 

 125. קיבלת נכשל בתעודה?כן.

 

 126. שחית בעירום? לא.

 

127. עשית קרב גרעפסים? לא

 

128. התנצלת על משהו שעשית? כן

 

 129. היית כל הלילה על המחשב? כן

 

 130. היית כל הלילה מול הטלוויזיה? כן

 

 131. העברת פתקים בשיעור? כן

 

 133. היית אצל פסיכולוג? לא

 

 134. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? כן

 

 135. בכית בסרט? כן אימפריית השמש..ונראה אותך אוהב!

 

 136. ניתקת למישהו בפרצוף? כן לאמאשלי היוםXD

 

 137. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף? כן

 

 138. נשארת כיתה? לא

 

139. קפצת כיתה? לא

 

 140. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? לא

 

  141. היה לך גבס? לא

 

 142. קנית קונדומים?לא

 

 143. עשית היקי? יש מצב..לא בדקתי את זה עדיין^__^

 

 144. עשו לך? לא

 

 145. התביישת בעצמך? לא

 

146. התביישת בהורים שלך? לא

 

 147. התביישת בחברים שלך? לא

 

 148. עברת ישור שיניים? לא ,אבל אני צריכה..

 

149. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? לא..והיא לא הכי מעניינת אותי!

 

 מה עדיף:

 

171. לונדון או פריז? פריז..

 

172. סאבלימינל או הצל? ממממ..אין תגובה..

 

173. אש או מים? אש . הארי פוטר או שר הטבעות? הארי פוטר

 

 175. חנוכה או פורים? חנוכה..יומולדתD:

 

176. משפחה או חברים? משפחה וחברים

 

177. לילה או בוקר? בוקר

 

 178. מחשב או טלוויזיה? מחשב..אפשר לחבר ת'ממיר למחשבXD

 

179. חושפני או צנוע? צנוע

 

 181. מוזיקה או סרטים? מוזיקה 3>

 

שעת סיום 22:46

 

נכתב על ידי , 20/5/2008 21:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לולה3> ב-24/5/2008 18:43
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShay.Two.anGle$$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shay.Two.anGle$$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)