לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

פסח | יום העצמות | ל"ג בעומר| יומולדת | הולך להיות לי אח או אחותD: | תודה!! |ich will gerechtig


 

א-ב-א-!-!

תוריד מסנג'ר!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תבקש מאיזה תייר שיוריד לך..אתה לא כזה טיפש חחחחחחח

אתה תדע איך להשתמש בזה זה לא מסובך..

אגב מה התחלת להגיד?! שסבתא אמרה לך לומר לי?! ואז התנתקה השיחהXD

 

לאנשים שלר מבינים..כן זה לאבא שלי..הוא לא גר בארץ...

אז הוא פה בבלוג...

 

 

מה נשמע?! טוב חודש חדש..

ו...החלטתי לעשות ת'פוסט שדחיתי כבר איזה שנתייםXD

נממ...היה פסח,וכל המשפחה שלי הייתה כאןD: והיה מזה פנאן..

היינו מלא בים וכאלה..היה אחד הטוביםD: במיוחד שראיתי את כל המשפחה וזהXD

 

תמונותD:

 

סבא שליD: שמנמןXD כפרעליו3>


 

בן דוד שלי מרקו..לא הוא לא מחפש את אמאXD איזה חמוד הוא..לפני כמה ימים היה לו יומולדת 14 3>

 


   

 

אני לא ממש מצליחה עכשיו להעלות תמונות של דודה שלי לא נורא..

נמממ נראה מה עוד יש לי להעלות מפסח?!?!?!?

יש לי עוד וזה לא עולה XD טוב יאללה מה אני עצלנית?! אני יעלה אותן דרך האינטרנט..

 

אז..זאת דודה שלי רקפת הדודה הכי טובה בעולם)*&^%$ כפרעלייה333>


 

 

 

כל פסח היה ממש אחלה..ראינו אנשים..XD

ראינו הרבהאנשים אפילו...אהמ טולי אהמ*&^%$#@

ממממ...חוץ מזה היה אחלה..קיבלתי שני מכנסיים ושתי חולצותD:

ואפילו ירדתי למידה 36 במכנסייםXD

 

נמממ..יום העצמאות היה ממש כייף..בהתחלה הופענו עם החימום על הבמה הגדולה בחיל הים..

ואז נשארנו שם וזה עלינו חמש בנות על אופנוע ים..והוא נפלXDDDD חחח שמנמנות&^%$#

אח"כ היינו בהופעה של שי גבסו..איזה יפה הוא יואוו)*&^%$#@ צעקנו לו "שי אנחנו אוהבות אותך!" ואז הוא שלח לנו נשיקה..איזה כפרע33>

 

ואז סתם הלכנו לטיילת וזה החלנו לשיר יומולדת למדינה וכאלהXD לעשות בלגאנים..

עד שהגענו לארומה החדש והמאגניב ביותר!! עם פלזמה בגודל הבית שליXD

ואז התחילו איתנו איזה שלושה מכוערים וואי איזה מציקיםXD

פתאום דורוני התקשרה וזה..ואז תומר חייכה ואני נהייתי הלחץ כן טולי אוהב לעשות לחציםXD

אז הלכנו לשם ולא ראינו אותו:/ מבאס קצת אבל חפיף..

 

מממ...ל"ג בעומר הייתה יומולדת לרותםD:

היה ממש ממש כייף לא ישנתי כל הלילה...והייתי בהרודסXD הלכנו לעשות שם פיפי..

ישנו בים והיה ממש נחמד..

הייתה מסיבה והכל..היה מזה כייף וואי...חבל שאין לי תמונות..XD טוב עדיף שאף אחד לא היה מביא איתו מצלמה..

היא הייתה נשברת כמו שאר הדבריםXD

 

שבוע לפני ל"ג בעומר..נסעתי לפ"ת..והיה לי בית לבד!

סבא וסבתא שלי נסעו לתפון לדודים שלי וזה..אז אני כבר לא יכולתי יותר להישאר כאן..ואמרתי להם שאני אהיה שם לבד..

ושאני אסתדר וכאלה..ותכלס מי לא היה מסתדדר עם..בית ריק לעצמך עם טלוויזיה ענקית ומקרר מלאמלאמלא בארטיקים?!^____^

הגעתי לפ"ת ב-6 בבוקר בערך ואז הלכתי לבצפר לבקר וכאלה..ואח"כ נסענו אני דשה שחר וטימור למוטומיוזיק היה כזה פנאן)*&^%$

 

וגם זה היה שבוע אחריי היומולדת של טימור חמוד מזל"ט333333>



 

 

מממממממ....וואי איך עירבבתי הכלXD

אוקיי אז הולך להיות לי אח או אחות!! אני מקווה שזה יהיה אח!!

מממ..לכל אלה שחושדים..לא,אמא שלי לא בהריון..חברה של אבא שלי בהריוןDD:

יאאא איזה סטייל יהיה לי אח או אחות כאלה תאילנדי לא נתפס $___$

אבל אני תרגל ואני אראה אותו או אותה*&^%$# יאללה שיעברו כבר התשעה חודשים האלהXDD

 

 

ביום שבת הזה שהיה 31.5 XD היינו אני לולה ותומר בים ואז בבריכה אצל תומרDD:

יצאתי בכל התמונו כמו איזה לא יודעת מה אבל יאללה..


 


 





 

רציתי לנצל את זה שאני עושה פוסט עכשיו כדי להגיד תודה לכל החברים המדהימים שלי!

שתנמיד פה בשבילי!

 

ליאור33>


 

 

דשה33>


 

בן33>


 

לולה33>

 


 

תומר33>

 


 

שילי33>

 


 

ספירוס שפריצן33>

 



טולי33>

 


 

דורוני33>

 


 

לירוז33>

 


 

שיר33>

 


 

מאי33>

אבל אין לי תמונה שלה על המחשב אז אתם והיא תסתפו בזה שאני אוהבת אותה המוןןןן)*&^%$#@


 


Was ist nur mit uns geschehn
keiner hat es gemerkt
keiner hat es gesehn
wir haben einfach alles ignoriert
was um uns rum passiert
Uns was es immer egal
doch bald ist es zu spät
Es ist jetzt an der zeit
das ein jeder mensch versteht

Wir sind da
um einen anstoß zu geben
Frei zu handeln ,frei zu fühlen
frei zu denken ,frei zu leben ,frei zu sein
In dieser zeit ,sei bereit
Für mehr menschlichkeit
denn diese zeit braucht gerechtigkeit

Was wir jeden tag im fernsehen sehen
ist alles so extrem
Die zerstörung ist an der macht
sie hat uns nichts als hass gebracht
Vielmehr sollten wir
das positive sehen
in einer zeit ,die schreit
Ich will gerechtigkeit



Wir sind nicht die propheten
es lohnt sich nicht uns anzubeten
Wir können nur ganz laut schreien und hoffen
dass du uns hörst ,dass du uns hörst



Seid ihr bereit
Jetzt ist die zeit für gerechtigkeit




טוב מאוחר כבר יאללה לילה טוב תגיבו33>

נכתב על ידי , 3/6/2008 20:19  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shay.bemyGueST ב-9/6/2008 11:27
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShay.Two.anGle$$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shay.Two.anGle$$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)