לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כרגע לוחם בגולני (לא לעוד הרבה זמן..בייני"ש..) גר בגבעת שמואל ומאושר מכל רגע בחיים... תכנסו ותכירו יותר!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

נמאס לי!


נמאס לי. פשוט חבל על הזמן. מיותר.

בהתחלה דווקא אהבתי, את הפתיחות, את השטויות, את זה שלכולם כבר יש, אז גם אני צריך, אבל לעזאזל, זה משעמם וטיפשי לכתוב אם אף אחד לא קורא את זה!! כן, נכון, בהתחלה חשבתי שיש בזה 'משהו' מיוחד לכתוב לעצמי, להיפתח, אבל אז ראיתי שאני מחכה לתגובות, וכשהם לא מגיעות אני סתם מתבאס.. אז למה זה טוב?!? כבר עדיף סתם לשבת בשמירה ולחשוב לעצמי...

 

או אולי לכתוב שירים ולזרוק אותם.

 

זה אותו דבר, רק שאני לא מצפה לכלום....

אז עד שלא תגיבו, בלנ"ד, אני לא כותב יותר פוסטים {או איך שאתם לא קוראים לזה, חבורה של חולי אינטרנט!}

 

[רק מקווה שאני לא אתחרט יום אחד, ברגע של חולשה על מה שכתבתי עכשיו, בכל-זאת, זה מרגיש לי קצת כמו בגידה]

 

 

לא בטוח שאני עדיין אוהב אותכם, אבל מחכה לשמוע מכם,

                                                                                           טבקו!

נכתב על ידי טבקו , 19/5/2007 21:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  טבקו

בן: 38

ICQ: 273845759 




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטבקו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טבקו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)