לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים בצבא, אהבה, חוויות, ועוד המון דברים.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

חודש יולי כבר תכף ניגמר לו והגיע העידכון ביחד איתו


הרבה זמן שלא ניכנסתי לבלוג שלי ולא עידכנתי איזה עידכון קטן.

אז מה הולך איתי בתקופה האחרונה?
כפי שדבר ציינתי, עברתי לתפקיד אחר, כבר לא תצפיתנית, אני משרתת בבסיס פתוח שהוא קרוב לי לבית מאוד, עוד מעט 9 חודשים כבר במערכת הדפוקה הזאת שבאמת שספגתי יותר מידי ממנה יחסית לבחורה שדי צעירה עוד.

אני מתאמנת כל יום, יש לי שיגרה יומיומית מאוד עמוסה, אני נוסעת לבסיס בבוקר חוזרת בצהריים, מחליפה בגדים ומיד יוצאת לאימונים וחוזרת רק בסביבות ה8-9 בערב הביתה, אני מתה על ימים עמוסים, לא מרגיש לי כמו חוסר מעש.

יש לי קצת לחץ כרגע בבסיס, הרבה דברים נופלים עליי, הרגשה קצת כמו של מפקדת כי סומכים עליי בהרבה דברים זה נחמד אבל לפעמים יכול מאוד להתיש אותי, זה לא קל שמפילים עליך דברים אבל גם את זה עוברים, מה שבטוח זה הרבה יותר עדיף להימצא במודיעין כזה מאשר בתפקיד הקודם.

יש ימים שאני מאוד ממורמרת ורע לי, וכן יש לי שמירות גם למרות שהשבוע עובר יותר מהר כשיש שמירה באמצע.

מישהו אמר שצבא זה כיף? אבל זה מה יש כולם עברו את זה ועוד יעברו.


אני והגבר שלי עוד מעט כבר 3 וחצי שנים,

הזמן עובר מאוד מהר.

אנחנו ניפגשים מעט, הוא סוגר בתקופה הזו הרבה וכרגע הוא סוגר 21 אם לא יותר כבר. אנחנו כבר שנה בצבא ביחד בקשר, באמת שנידמה כאילו רק אתמול סיימנו י"ב והוא התגייס להנדסה.

זה לא פשוט להיות בני זוג בתוך הצבא, זה לפעמים מעיק האי פגישות והאי זמינות של אחד של השניה אבל גם את זה עוברים.

בתקופה האחרונה התקרבתי מאוד לחברות הכי טובות שלי, אני מרגישה איתן כל כך טוב.
כיף לי שיש לי חברות כאלה שדואגות לי, שתמיד שם בשבילי. אנחנו מדברות כמעט כל יום ותמיד מעדכנות אחת את השניה על מה שקורה. הייתה תקופה שבה התרחקתי קצת מכולן כי אני פשוט בנאדם שקשה לשמור איתו על קשר, רק אם מחזיקים אותי ושומרים על קשר מצליחים אבל זה עבר ועכשיו באמת שאין כמוהן בעולם, הן פשוט מדהימות וזכיתי.
יש רגעים שהם קצת קשים אבל אני יודעת שיש לי על מי לסמוך ולהישען וזו ההרגשה הכי מדהימה בעולם.

-

















 

 

 

 

שתיהיה שבת מקסימה לכולנו מלאת אהבה וטוב!! חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 22/7/2011 23:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Issey miyake ב-19/2/2012 11:25
 





32,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA N N A - M O L L Y אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A N N A - M O L L Y ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)